اخبار

آیفون ۸ از آیفون ۷ فروش کمتری داشته است

حدودا یک ماه و نیم است که از رونمایی سه محصول جدید آیفون ۸ ، آیفون ۸ پلاس و آیفون ۱۰ می گذرد و نکته جالب اینجاست که هنوز فروش آیفون ۸ به آیفون ۷ نیز نرسیده است. این در حالی است که کاربران منتظر عرضه آیفون ۱۰ هستند تا بتوانند آن را جایگزین آیفون ۷ خود کنند.
آیفون ۷ هم‌اکنون در خرده‌فروشی‌ها با قیمت ۵۴۹ دلار در دسترس مردم است؛ این در حالی است که آیفون ۸ برچسب قیمت ۶۹۹ دلاری دارد. این گوشی‌ها از لحاظ ظاهر و خصوصا از لحاظ مشخصات تا حد زیادی به هم شباهت دارند و آیفون ۸ تنها برخی پیشرفت‌های جزئی مثل شارژ بی‌سیم و بهره‌بردن از تراشه‌‌ی سریع‌تر به خود دیده است.
طبق آمار رسیده اکثر کاربران منتظر آن هستند تا بتوانند آیفون ۷ خود را با آیفون ۱۰ از راه رسیده تعویض کنند. این مورد اثر بدی روی فروش آیفون ۸ گذاشته و باعث شده تا سرعت فروش آیفون ۸ به شدت پایین بیاید اما در هر صورت فروشندگان همچنان به تبلیغ ادامه می‌دهند؛ اما آن‌ها در مقایسه با زمان عرضه‌ی آیفون ۷ در سال پیش، بسیار کم‌کار بوده‌اند.
باید منتظر ماند و دید که آیا آیفون ۱۰ با برچسب قیمت ۹۹۹ دلاری می‌تواند رکورد فروش آیفون ۷ را بشکند یا خیر. گوشی هوشمند مورد انتظار اپل در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان) برای پیش‌خرید در دسترس خواهد بود و در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا