اخبار

احتمالا بازی Final Fantasy 15‌ با تاخیر دو ماهه روبرو شود

مدتی پیش اعلام شد که بازی Final Fantasy XV در تاریخ ۹ مهر(۳۰ سپتامبر) عرضه خواهد شد و بالاخره تاریخ نهایی انتشار این بازی مشخص شده باشد. اما اخیرا شایعاتی در رابطه با تاخیر مجدد در عرضه‌ی این بازی به گوش می‌رسد.
براساس شایعاتی که در روز‌های گذشته قوت گرفته است، بازی Final Fantasy XV در تاریخ ۹ آذر(۲۹ نوامبر) برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. منبع این شایعات تصویری است که اخیرا از فروشگاه گیم‌استاپ لو رفته است. در این تصویر به کارکنان توضیح داده شده است که با استفاده از برچسب تاریخ انتشار این بازی را درفروشگاه‌ها تغییر دهند.
با این حال وب‌سایت Gematsu نیز به نقل از منابع خود، خبر تاخیر در عرضه‌ی این بازی را تایید کرده است. بدون شک اگر چنین خبری صحت داشته باشد، هزینه‌ی بالایی برای اسکوئر انیکس به وجود خواهد آورد، چرا که ناشر این بازی باید مجددا با خرده‌فروشی‌ها مذاکره کند.
با وجود تاخیر‌هایی که در عرضه این بازی به وجود آمده است طرفداران این مجموعه ترجیح می‌دهند این بازی با تاخیر عرضه شود تا اینکه با یک بازی ضعیف مواجه شوند. شما می‌توانید تصویر لو رفته در رابطه با تاخیر دو ماهه‌ی بازی Final Fantasy XV را در زیر مشاهده کنید.
 
 

Final fantasy xv
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا