اخبار تکنولوژی

از آداپتور شیائومی Mi 120W HyperCharge رونمایی شد

شرکت شیائومی از برندهای مطرح چینی در زمینه تولید گوشی هوشمند و دیگر لوازم الکترونیکی بوده که به تازگی آداپتور شیائومی Mi 120W HyperCharge خود را معرفی کرد.

می‌توانید همین حالا در آمازون هند، یک لوازم جانبی بسیار زیبای شیائومی را برای معامله سرقت به دست آورید. آداپتور جدید Mi Xiaomi 120W HyperCharge این شرکت در حال حاضر با برچسب قیمت تخفیف خورده در فروش است، بنابراین در اینجا تمام جزئیات وجود دارد.

 در حال حاضر، آمازون یک معامله بر روی بسته ارائه می‌دهد، با آداپتور شارژ فقط ۲۴۹۹ روپیه (۲۹.۹۹ دلار). بنابراین می‌توانید برای بررسی این معامله در آمازون همین الان به فروشگاه مورد اشاره مراجعه کنید. این ترکیب اساسا یک راه حل شارژ یک مرحله‌ای برای همه ابزارهای شما است.

این آداپتور تنها می‌تواند نه تنها گوشی هوشمند، بلکه کنسول‌های بازی، لپ‌تاپ، تبلت‌های رایانه شخصی و سایر محصولات پوشیدنی هوشمند مانند دستگاه‌های خانگی و گجت‌های پوشیدنی‌ شما را نیز شارژ کند. علاوه بر این، آن را با یک کابل USB-Type C Superfast 6A ارائه می‌کند که از شارژ سریع در چندین دستگاه پشتیبانی می‌کند. آداپتور Mi 120W HyperCharge از Quick Charge 3.0 کوالکام پشتیبانی کرده و کابل Type-C یک متری را ارائه می‌دهد. همچنین دارای گواهی BiS برای مطابقت با استانداردهای کیفیت برای اطمینان از محافظت از نوسانات برای ابزارهای مختلف شما است.

با این مشخصات، می‌تواند دستگاه‌هایی مانند Xiaomi 11i HyperCharge را شارژ کند که از شارژ سریع سیمی ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. حتی لپ‌تاپ‌ها از طریق استانداردهای USB-C از نوعی شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند، بنابراین این یک آداپتور می‌تواند به کاهش مقدار آداپتورهای شارژی که فرد در حال حرکت نیاز دارد کمک کند. ابعاد آن ۸.۹ در ۴.۴ در ۸.۹ سانتیمتر و وزن آن حدود ۲۸۱ گرم است. این موجب می‌شود آن را کاملاً قابل حمل و راحت حمل کنید.

شیائومی Mi 120W HyperCharge از راه رسید

در دیگر خبرها گوشی شیائومی CIVI 4 Pro در هفته‌های قبل به طور رسمی معرفی می‌شود. در حالی که گوشی هوشمند جدید بسیار پیش بینی می‌شود، ما می‌خواهیم بگوییم که پیشرفت غم انگیزی رخ داده است. CIVI 4 Pro در بازار جهانی عرضه نخواهد شد. فقط چین و بازار هند آن را دریافت خواهند کرد. در حالی که میلیون‌ها کاربر خواهان خرید این مدل عالی دوربین مدار بودند، توسعه تاسف بار لحظه آخری همه را ناامید کرد.

کاربران در هند بسیار خوش شانس هستند! احتمالاً این گوشی هوشمند با نام دیگری دوباره عرضه خواهد شد. شیائومی با سری CIVI همیشه مدل‌های زیبایی را معرفی کرده که شیک هستند و سخت افزار دوربین خوبی دارند. CIVI 2 در بازارهای دیگر با نام Xiaomi 13 Lite عرضه می‌شد و همه به راحتی به این مدل شیک دسترسی داشتند. اما اکنون اینطور نخواهد بود و CIVI 4 Pro در انحصار بازار چین و هند باقی خواهد ماند.

Xiaomi CIVI 4 Pro دارای نام رمز “chenfeng” و شماره داخلی “N9” است. شماره مدل دستگاه به صورت “۲۴۰۵۳PY09C / 24053PY09I” ظاهر می‌شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا