اخبار

از این پس به طور مستقیم از گوگل به نصب اپلیکیشن بپردازید

در حال حاضر وقتی به دنبال اپلیکیشنی می گردید، هنگام جستجو به طور حتم در اولین مورد نتیجه یافت شده در گوگل پلی استور نمایش داده می شود، اما بعد از انتخاب آن شما به خود گوگل پلی ارجاع داده خواهید شد، جایی که می توانید به نصب اپلیکیشن مبادرت بورزید.
اما حالا گوگل طی یک اقدام جدید تغییری در این ساختار به وجود آورده که سبب می شود به طور مستقیم در نتایج یافت شده در گوگل به نصب اپلیکیشن مورد نظر خود بپردازید، بدون آن که نیازی باشد تا به گوگل پلی استور انتقال پیدا کنید.
 
نصب از گوگل پلی (1) نصب از گوگل پلی (2) نصب از گوگل پلی (3)
 
اگرچه این امکان برای اولین بار حدود یک ماه پیش مشاهده شد، اما اخیرا آمار کاربرانی که از این تغییر صحبت می کنند بالا رفته است و آن ها از نصب مستقیم اپلیکیشن بدون نیاز به ورود به گوگل پلی خبر می دهند.
اگر می خواهید ببینید که آیا این امکان برای شما نیز وجود دارد یا خیر، در گوگل به جستجوی نام یک اپلیکیشن بپردازید.مشاهده می کنید که نتایج به همراه یک لینک نصب اپلیکیشن باز خواهند گشت.
اگر با انتخاب آن به گوگل پلی استور ارجاع داده شدید،به این معنی است که گوشی شما برای داشتن این امکان جای کار دارد و اگر صفحه تایید دسترسی های اپلیکیشن نمایش داده شد، یعنی این قابلیت برای شما فعال شده است.
گفتنی است گوگل به تازگی انتشار این قابلیت را آغاز کرده است و اگر شما هنوز قادر به استفاده از آن نیستید، در روزهای آتی نیز مجددا آن را امتحان کنید.
منبع : phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا