اخبار

از نوکیا ۶ چه خبر

از نوکیا ۶ چه خبر

نوکیا ۶ قرار است تا به‌زودی و طی چند روز آینده به‌صورت رسمی معرفی شود اما درست قبل از معرفی این دستگاه فروشگاه چینی سانینگ مشخصات آن را به‌صورت کامل منتشر کرده است. تمامی مشخصات نوکیا ۶ از قبیل تصاویر این دستگاه نیز بر روی وب‌سایت و فروشگاه آنلاین سانینگ منتشر شد.
چنانچه از این مشخصات برمی‌آید نوکیا ۶ با پردازنده قدرتمند اسنپ دراگون ۶۳۰، حسگر اثرانگشت در پشت آن و نیز طراحی متفاوت اطراف لبه‌ها و دوربین این دستگاه عرضه می‌شود. البته لازم به ذکر است که نوکیا ۶ برای ضبط صدا و تصاویر برخی از ویژگی‌های نوکیا ۸ را نیز در خود دارد.
البته لازم به ذکر است که این چیپ ست پردازنده‌ای هشت هسته‌ای را در خود جای‌داده است و چهار عدد از این هسته‌ها بر روی ۲٫۲ گیگاهرتز قفل‌شده‌اند ولی بااین‌حال رم قرارگرفته بر روی این دو دستگاه ۴ گیگابایتی بوده و حافظه داخلی آن‌ها نیز در دو نسخه ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه می‌شود. درگاه میکرو اس دی موجود بر این دستگاه نیز تا ۱۲۸ گیگابایت را پشتیبانی می‌کند.
دوربین اصلی نوکیا ۶ نیز ۱۶ مگا پیکسلی بوده و لنز موجود بر روی آن نیز ۲ است و سیستم ضبط صدای در نظر گرفته‌شده بر روی آن نیز اوزو OZOخواهد بود. دوربین این دستگاه باحالتی به نام Bothie ارائه می‌شود که کاربران می‌توانند با استفاده از دو دوربین به‌صورت هم‌زمان به تصویربرداری و فیلم‌برداری بپردازند. دوربین جلوی این دستگاه نیز با حسگری ۸ مگا پیکسلی و لنز f/۲ عرضه می‌شود.
باتری در نظر گرفته‌شده برای نوکیا ۶ نیز با حجم ۳۰۰۰ آمپرساعت عرضه می‌شود و درگاه شارژ آن نیز میکرو یو اس بی است. سیستم‌عامل اندروید ۷٫۱٫۱ نوقا نیز برای این دستگاه در نظر گرفته‌شده است که به‌زودی به اندروید اوریو به‌روز خواهد شد لازم به ذکر است که ابعاد این تلفن هوشمند ۱۴۸٫۸ x ۷۵٫۸ x ۸٫۱۵  میلی‌متر بوده و وزن آن نیز ۱۷۲ گرم است. لازم به ذکر است که قیمت در نظر گرفته‌شده برای این تلفن همراه هوشمند ۲۳۰ دلار است و نسخه ۶۴ گیگابایتی آن نیز ۲۶۱ دلار عرضه خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا