اخبار تکنولوژی

گوشی ویوو iQOO 11S در راه است

iQOO تحت پوشش برند مادر خود ویوو بازگشته تا محصولات جذابی را بار دیگر با سخت افزاری قدرتمند معرفی کند. در این بین باید به ویوو iQOO 11S اشاره کرد که در سبد محصول ویوو یک گزینه سطح بالا است.

پرچمدار جدید به نام iQOO 11S در راه بوده و طبق آخرین شایعات، یکی از اولین مدل‌ها با چیپست مدیاتک Dimensity 9300 هنوز معرفی نشده خواهد بود. گوشی جدید بسیاری از مشخصات سری iQOO 11 از جمله صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی E6 AMOLED سامسونگ، حافظه داخلی UFS 4.0 و رم LPDDR5X را حفظ خواهد کرد. شماره مدل دستگاه V2304A بوده و باید انتظار داشت بزودی از راه برسد.

در حال حاضر، ویوو مشغول آماده شدن برای عرضه یک مدل تاشو دیگر تحت عنوان X Fold2 است. همچنین انتظار داریم اولین گوشی تاشو X Flip و یک تبلت جدید به نام ویوو Pad 2 نیز رونمایی شود.

در اخباری مرتبط ماه‌های قبل شرکت آیکیو اولین گوشی مجهز به چیپست Dimensity 6020 مدیاتک را معرفی کرد. این مدل آیکیو Z7i نام داشته و پردازنده موردبحث یک چیپ ۷ نانومتری هشت هسته‌ای با تراشه گرافیکی ARM Mali-G57 MC2 است.

ویوو iQOO 11S با مشخصات میان رده

در واقع این پردازنده نسخه ریبرند شده چیپ Dimensity 700 است. از مشخصات کلیدی محصول جدید آیکیو باید به صفحه نمایش ۶.۵۱ اینچی IPS LCD ناچ HD+ مجهز شده که نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی ارائه می‌دهد و نسبت بدنه به صفحه نمایش ۸۸ درصدی دارد. نسبت تصویر نیز ۲۰:۹ بوده و از قابلیت کاهش نور DC بهره می‌برد.

در سایر مشخصات باید به دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، دوربین عقب دوگانه ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی اشاره کرد. iQOO Z7i مجهز به Dimensity 6020 با ۴ گیگابایت / ۶ گیگابایت / ۸ گیگابایت رم LPDDR4x، حداکثر ۸ گیگابایت رم مجازی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه UFS 2.2 است. یک اسلات کارت microSD برای ذخیره سازی اضافی روی دستگاه تعبیه شده و از سیستم عامل اندروید ۱۳ با رابط کاربری OriginOS Ocean برخوردار است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا