اخبار

اسمارت‌فون ۵۵ Diamond Selfie رونمایی شد؛ رم ۴ گیگ + دوربین ۱۳ مگاپیکسلی

کمپانی فرانسوی Archos که هر چند وقت یک بار، گوشی های هوشمندی را تولید و روانه بازار می کند، امروز از اسمارت فونی تحت عنوان ۵۵ Diamond Selfie پرده برداشت که به عنوان یکی از قدرتمندترین گوشی های ساخته شده توسط مهندسان این کمپانی به شمار می رود.
 
در ساخت بدنه این گوشی از ترکیبی از شیشه و فلز استفاده شده و اسپیکر آن نیز در قسمت پایینی گوشی تعبیه شده است. و اما در خصوص سایر مشخصه های فنی این محصول می توان به مواردی همچون صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ دی با پوشش Dragontrail Glass، رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۶ با فلش LED، سنسور سلفی ۸ مگاپیکسلی، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، تراشه گرافیکی آدرنو ۵۰۵ و پردازنده هشت هسته ای ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۴۳۰ اشاره کرد.
 
ابعاد این گوشی برابر با ۱۵۵ در ۷۵٫۶ در ۷٫۷ میلیمتر و وزن آن نیز برابر با ۱۸۴ گرم عنوان شده و از میان دیگر قابلیت های آن می توان برخورداری از سیستم عامل اندروید ۶ مارشمالو، پشتیبانی از دو سیم کارت و اسکنر اثر انگشت در قسمت پشتی گوشی را نام برد.
 
به گفته شرکت سازنده، این گوشی با عینک های واقعیت مجازی نیز سازگار است و قرار است در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶ به صورت رسمی برای علاقه مندان معرفی و از ویژگی های آن پرده برداشته شود.
 
فروش ۵۵ Diamond Selfie نیز از ماه آینده و با قیمت ۲۲۹ یورو در اروپا آغاز خواهد شد. ناگفته نماند که مدل دیگری از این گوشی با رم ۳ و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی نیز روانه بازار خواهد شد که با قیمت تقریبی ۲۰۰ یورو به دست خریداران خواهد رسید.
 

55 Diamond Selfie
55 Diamond Selfie
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا