اخبار تکنولوژی

اسپیکر بی اند دابلیو Zeppelin McLaren Edition معرفی شد

Bowers & Wilkins (B&W) به تازگی اسپیکر بی اند دابلیو Zeppelin McLaren Edition را با قیمت ۸۹۹ دلار در سطح بین المللی و ۵۹۹۹ یوان در چین به عنوان بخشی از همکاری مداوم خود با McLaren Automotive معرفی کرده است.

این اسپیکر بی‌سیم به‌طور یکپارچه طراحی زیبایی داشته و تلفیقی از ظاهر یک خودرو مسابقه‌ای مک لارن و یک اسپیکر مدرن و باکیفیت است. ظاهر آن رنگ خاکستری گالوانیکی داشته و یک رنگ نارنجی پاپایا هم در این مدل قابل مشاهده است. بنابراین ادامی احترامی به خودروهای مسابقه‌ای مک لارن قلمداد می‌شود.

این اسپیکر با دو توییتر ۲۵ میلی‌متری Double Dome، دو درایور ۹۰ میلی‌متری FST و یک ساب ووفر ۱۵۰ میلی‌متری، یک تجربه صدای استریو با وضوح بالا ۲۴ بیتی را ارائه می‌کند.

وقتی صحبت از گزینه‌های پخش استریم به میان می‌آید، اسپیکر Bowers & Wilkins تطبیق‌پذیری را ارائه می‌دهد و از Apple AirPlay 2، Bluetooth aptX Adaptive و Spotify Connect پشتیبانی می‌کند. این مدل با برنامه اختصاصی خود سازگار است و می‌تواند با پلتفرم‌هایی مانند Deezer و TIDAL استفاده شود.

بی اند دابلیو Zeppelin McLaren Edition یک اسپیکر باکیفیت

 بی اند دابلیو Zeppelin McLaren Edition

از نظر فنی، مجهز به بلوتوث ۵.۰ بوده، به طور یکپارچه از طریق AirPlay 2 به دستگاه‌های اپل متصل می‌شود و با مک‌ها و رایانه‌های شخصی دارای iTunes 12.8 یا جدیدتر ارتباط برقرار می‌کند. گذشته از آن، دارای خروجی قوی ۲۴۰ وات بوده، محدوده فرکانس ۳۵ هرتز تا ۲۴ کیلوهرتز را پوشش می‌دهد، پورت سرویس USB-C  و در حالت آماده به کار کمتر از ۲ وات دارد.

ابعاد این اسپیکر ۲۱۰ میلی‌متر در ۶۵۰ میلی‌متر در ۱۹۴ میلی‌متر است و وزن آن به ۶.۵ کیلوگرم می‌رسد. قابل ذکر بوده که نسخه ویژه‌ای از هدفون بی سیم PX8 نیز وجود دارد که سال گذشته به بازار عرضه شد، به نام Px8 McLaren Edition شناخته می‌شود. این هدفون حذف نویز سطح بالا، فناوری صوتی پیشرفته و طراحی الهام گرفته از ابرخودروهای مک لارن، با چرم لوکس گالوانیکی خاکستری و حاشیه‌های چشم نواز نارنجی پاپایا را ارائه می‌دهد.

پیش بینی شده این برند بزودی محصولات جدید و لوکس بیشتری را ارائه دهد. کمپانی مورد اشاره سعی داشته سبد محصول خود را با مدل‌های متنوعی همراه سازد. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا این کمپانی محصولات خود را در بازارهای بیشتری عرضه دارد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا