اخبار تکنولوژی

اسپیکر پورترونیکس Dash 6 معرفی شد

پورترونیکس، یک برند پیشرو لوازم جانبی، از اسپیکر پورترونیکس Dash 6 خود رونمایی کرد. جدیدترین اسپیکر دارای LED مدل ۴ در ۱ این شرکت که طراحی خاص آن نظر هر فردی را جلب می‌کند.

این پس از اعلام اخیر این شرکت در مورد شارژر بی سیم Bella 3-in-1 Qi صورت می‌گیرد. این اسپیکر بلوتوث چند منظوره دارای یک بلندگوی ۱۵ واتی و یک چراغ LED قابل تنظیم است که می‌تواند به عنوان چراغ شب یا چراغ کمپینگ با افکت‌های نور سوسوزن برای ایجاد فضایی آرام‌بخش و غوطه‌ورکننده استفاده شود.

به دلیل طراحی سنتی فانوس، می‌توان آن را به عنوان یک دکور خانه نیز قرار داد که عملکردهای مفیدی را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، بلندگو دارای نویز سفید داخلی است (باران، آتش سوزی، آب جاری، غوغای پرندگان، رعد و برق و موارد دیگر) که فضایی آرام بخش ایجاد می‌کند و به طور موثر صداهای مزاحم را مسدود می‌کند.

وقتی صحبت از مشخصات فنی به میان می‌آید، دارای پشتیبانی از بلوتوث ۵.۳، خروجی صدای ۱۵ وات، ۲ حالت LED، تا ۶ ساعت پخش موسیقی، پشتیبانی از شارژ USB نوع C و دارای استاندارد IPX65 مقاوم در برابر آب و گرد و غبار است. Dash 6 همچنین از اتصال TWS پشتیبانی می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد با یک بلندگوی دیگر Dash 6 متصل شوند تا خروجی ۳۰ واتی قدرتمندتر با جلوه‌های استریو دریافت کنند. می‌توانید از طریق دکمه‌های فیزیکی که در بالای آن قرار گرفته، اسپیکر را کنترل کنید.

اسپیکر پورترونیکس Dash 6 با طراحی خاص

پورترونیکس Dash 6با گارانتی ۱۲ ماهه عرضه می‌شود و با قیمت اولیه ۲۶۹۹ روپیه قابل تهیه است. Portronics یک برند هندی است که به تولید لوازم جانبی الکترونیکی مقرون به صرفه معروف است. این شرکت در سال ۲۰۰۱ تاسیس شد و طیف گسترده ای از محصولات را ارائه می دهد، از جمله هدفون، اسپیکر، شارژرهای بی سیم، و لوازم جانبی تلفن همراه.

Portronics محصولات خود را در بیش از ۵۰ کشور جهان به فروش می رساند و یکی از محبوب‌ترین برندهای لوازم جانبی الکترونیکی در هند است. این شرکت برای کیفیت محصولات خود شناخته شده است و همواره در حال نوآوری و توسعه محصولات جدید است. مشخص نیست این محصول معرفی شده در بازارهای دیگری هم به فروش خواهد رسید یا تنها در هند عرضه می‌شود.


نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا