اخبار

اشاره ردمی به گوشی هوشمندی با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی

شرکت شیائومی در اوایل سال جاری برند ردمی را معرفی کرد. برند مستقلی که از این به بعد باید شاهد تلفن های هوشمند و دیگر محصولات برجسته ای از سوی آن باشیم. در این بین دیگر قرار نیست شیائومی تحت برند خود گوشی هوشمندی با نام ردمی عرضه کند.

به هر حال از زمانی که این برند به صورت مستقل معرفی شد، شاهد رونمایی گوشی های هوشمند برجسته و خیره کننده ای هستیم که نظر هر فردی را به خود جلب می کند. در ماه های گذشته شرکت سامسونگ همراه یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی، یک حسگر دوربین ۶۴ مگاپیکسلی هم معرفی کرد.

به تازگی ردمی در صفحه رسمی ویبو خود تصویری منتشر کرده که به گوشی هوشمندی با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی اشاره می کند. اگر این موضوع به تلفن هوشمندی با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی مربوط شود، باید Redmi را اولین شرکتی دانست که تلفن هوشمند با چنین دوربینی معرفی می کند. اگرچه که انتظار داشتیم گلکسی نوت ۱۰ اولین تلفن هوشمند باشد اما مشخص نیست چه شرکت هایی نخستین بار سنسور مورد اشاره را به کار می گیرند. تصویر تبلیغاتی ردمی دقیقا اشاره نمی کند که دوربین برای چه شرکتی است اما به در راه بودن گوشی های هوشمند ۶۴ مگاپیکسلی اشاره دارد.

دوربین های ۶۴ مگاپیکسلی در تلفن های هوشمند بزودی از راه می رسند

سنسور دوربین مورد استفاده ردمی با فناوری Tetracell می تواند با فشرده کردن عکس های ۱۶ مگاپیکسلی در شرایط نور کم محیط تصاویر خیره کننده به ثبت برساند. به نظر نمی رسد دوربین ۶۴ مگاپیکسلی تفاوت چندانی با دوربین های دیگر داشته باشد به جز آن که روشنایی بیشتری دارد.

همچنین پیش بینی می شود فوکوس خودکار و تصویربرداری FHD با فریم ۴۸۰fps هم ممکن شود. با سنسورهای Quad Bayer می توان قابلیت HDR را در زمان موردنیاز فعال کرد. به هر حال جزئیات کافی نیست و نمی توان به شایعات بی اساس اشاره کرد، بنابراین بهتر است جهت کسب اطلاعات تکمیلی به انتظار نشست.

بدون شک ردمی و شیائومی به دنبال رونمایی تلفن های هوشمند قابل توجهی هستند و نمی خواهند دست کمی از رقبا قدرتمند بازار خود باشند. احتمالا معرفی این گوشی هوشمند ناشناخته در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ خواهد بود و باید منتظر اطلاعات کافی باقی ماند.


نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا