اخبار

افزایش قیمت صد دلاری پرچم‌دارهای جدید سامسونگ

پرچمداران سامسونگ

تلفن همراه هوشمند گلکسی اس ۹ با دوربین قوی‌تر، پردازنده سریع‌تر و البته طیف رنگی جدیدتری رونمایی خواهد شد که البته تمامی این ویژگی‌ها برای کاربر چندان ارزان تمام نخواهد شد. بر اساس اطلاعات منتشرشده از منبعی معتبر در انگلستان، به نظر می‌رسد که این پرچم‌دار به‌عنوان گران‌ترین تلفن همراه تولیدشده در خط تولید گلکسی اس ها عرضه شود.
انتظار می‌رود که این تلفن همراه هوشمند نسبت به نسل قبلی خود یعنی سامسونگ گلکسی اس ۸ با افزایش قیمت ۱۰۰ دلاری مواجه باشد. بااین‌حال حقیقتی که کمپانی‌های بزرگ ساخت تلفن‌های همراه هوشمند پس از عرضه گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس و نیز آیفون X باقیمت نجومی دریافتند که هرچقدر که این تلفن‌ها گران‌تر شوند هنوز مردمی هستند که حاضرند برای خرید آن‌ها پول خرج کنند.
همچنین بر اساس آمار به‌دست‌آمده از مراکز تحلیلی، عرضه تلفن‌های همراه هوشمند در جهان در سه‌ماهه اخیر سال ۲۰۱۷ میلادی با افت شدیدی روبرو شده است. بااین‌حال کمپانی‌های بزرگی نظیر اپل و سامسونگ در این شرایط نیز سوددهی عظیمی دارند. به‌این‌ترتیب سیاست قیمت‌گذاری تلفن‌های همراه این دو کمپانی ممکن است به سال جدید نیز کشیده شود. بر همین اساس نیز انتظار می‌رود که برچسب قیمت مدل پایه گلکسی اس ۹ در ایالات‌متحده باقیمت ۸۵۰ دلار عرضه شود. همچنین کاربران می‌توانند این تلفن همراه را با اقساطی ۳۵ دلاری به مدت دو سال خریداری کنند.
همچنین بر اساس برچسب قیمتی گلکسی اس ۸ پلاس در سال گذشته، می‌توانیم گمان کنیم که گلکسی اس ۹ پلاس به‌عنوان نواده این دستگاه باقیمتی در حدود ۹۵۰ دلار به بازار عرضه شود. البته باید در نظر گرفت که این تلفن همراه هوشمند با دوربینی دوقلو ارائه خواهد شد که خود مزیت بزرگی به نسبت نسل‌های قبلی این دستگاه است. بااین‌وجود تا زمان رونمایی از این دو تلفن همراه هوشمند نمی‌توان به‌صورت قطعی درباره قیمت آن نظر داد و باید تا تاریخ رونمایی از آن‌ها منتظر بمانیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا