اخبار

ال‌جی V30S ThinQ با هوش مصنوعی ویژه خود در راه است

ال‌جی V30S ThinQ با هوش مصنوعی ویژه خود در راه است

در ماه فوریه سال میلادی گذشته ایوان بلاس، کاربر معتبر توییتری افشا کننده مشخصات تلفن‌های همراه هوشمند، اطلاعات جدیدی را درباره نسخه تازه ظهور از ال‌جی V30 منتشر کرد و تصویری را نیز در رابطه با این تلفن همراه هوشمند منتشر کرد که نام ال‌جی V30S ThinQ بر روی آن مشخص شده بود. با این حال او امشب نیز توئیتی را ارسال کرد و اظهار داشت که امکان دارد که لا جی G7 با نام ال‌جی G7 ThinQ به بازار عرضه شود. البته نباید این نام را با نام بلندگوی هوشمند SmartThinQ این کمپانی اشتباه گرفت. بلکه نام ThinQ بر روی این دستگاه به معنای آن است که تلفن همراه هوشمند یاد شده از هوش مصنوعی ال‌جی بهره خواهد برد.
برای مثال، قابلیت هوش مصنوعی در تلفن همراه هوشمند ال‌جی V30S ThinQ به دوربین این دستگاه اجازه می‌دهد تا از الگوریتم‌های ویژه‌ای برای روشن‌تر کردن تصویر یا برخی اشیا موجود در آن استفاده کند. این قابلیت تصاویر ثبت شده در شرایط با نور حداقلی را بسیار بهبود می‌بخشد. دوربین هوش مصنوعی که با نام این تلفن همراه هوشمند که با نام AI CAM شناخته می‌شود می‌تواند شی موجود در تصاویر شما را تجزیه‌وتحلیل کرده و از میان ۸ حالت مختلفی که این دوربین برای تصویربرداری در نظر گرفته است، بهترین را به شما پیشنهاد بدهد. لازم به ذکر است که حالت‌های یاد شده شامل حالت پورتره، غذا، حیوانات خانگی، مناظر طبیعی، شهر، گل، طلوع آفتاب و غروب آفتاب می‌شود. هر کدام از این حالت‌ها با در نظر گرفتن زاویه، رنگ، انعکاس‌ها، نور و سطح اشباع تصاویر ثبت شده را پیشرفت می‌دهد. همچنین QLens به‌کاررفته در دستگاه هوشمند یاد شده به کاربران اجازه می‌دهد به اسکن کدهای QR پرداخته و اشیا خاصی را شناسایی کنند. سپس پیشنهادهایی در رابطه با بهترین و مقرون‌به‌صرفه ترین فروشندگان شی یاد شده به کاربر عرضه می‌شود.


مطالب مرتبط:


علاوه بر تمامی این قابلیت‌ها، انتظار می‌رود که تلفن همراه هوشمند ال‌جی G7 ThinQ از صفحه نمایش FullVision با نسبت صفحه نمایش به بدنه ۱۸:۹ استفاده کند. همچنین وجود اسنپ دراگون ۸۴۵ و بهره‌گیری از ۶ گیگابایت رم در این تلفن همراه هوشمند پرچم‌دار امری بدیهی است. همچنین آخرین شایعات حاکی از آن هستند که پرچم‌دار ۲۰۱۸ ال‌جی از دوربین دوقلوی ۱۶ مگاپیکسلی که به‌صورت عمودی در بدنه پشتی دستگاه قرارگرفته‌اند، بهره می‌برد. به‌احتمال بسیار زیاد قیمت در نظر گرفته شده برای این تلفن همراه هوشمند ۸۵۰ تا ۹۵۰ دلار باشد.


 بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا