اخبار

ال جی تامین کننده نمایشگر آیفون X سال ۲۰۱۸ خواهد بود

اپل تا چند ماه دیگر از سه گوشی استثنایی جدید خود در سال ۲۰۱۸ رونمایی خواهد کرد. دو مدل از سه مدل این گوشی دارای صفحه نمایش LCD هستند و این شرکت تصمیم گرفته که تامین کننده نمایشگر آیفون X سال ۲۰۱۸ ، ال جی باشد.
به نظر می رسد که صفحه نمایش به کار برده شده در گوشی ال جی ThinQ که MLCD+ است در گوشی های جدید آیفون ۲۰۱۸ نیز قرار بگیرد؛ اما روشنایی آن همچنان بالا است و از طیف رنگ P3 به‌صورت ۱۰۰ درصد پشتیبانی می‌کند. این اطلاعات از منابع مطلع در صنعت موبایل به‌ دست آمده است و بعید به‌ نظر می‌رسد که شرکت آمریکایی از پنل IPS LCD معمولی در گوشی جدیدش استفاده کند.
ال جی دیس پلی از تامین کنندگان اصلی شرکت اپل است بنابراین انتظار داریم که گوشی جدید آیفون ۶٫۱ اینچی به نمایشگر ال جی مجهز شود.

مطالب مرتبط:

برخی از تحلیل‌گران مدعی شده‌اند که مدل مذکور به‌عنوان یک نسخه ارزان‌قیمت برای آیفون‌های ۵.۸ اینچی و ۶.۵ اینچی اولد معرفی خواهد شد و شاید با قیمت ۵۵۰ دلار به فروش برسد.
برای کاهش حاشیه نمایشگر آیفون X سال ۲۰۱۸، شرکت اپل به دنبال طرح جدیدی است، که این طرح جدید را می توان در شرکت ال جی یافت. البته همان‌طور که گفته شد، پنل مذکور به افزایش شارژدهی باتری کمک خواهد کرد و دستیابی به روشنایی حداکثری ۱۰۰۰ نیت را ممکن می‌سازد.
با این حال پیش‌بینی می‌شود جانشین آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس از سیستم تشخیص چهره فیس‌ آی‌دی استفاده کند؛ قابلیتی که در آیفون ۱۰۰۰ دلاری اپل به‌ کار گرفته شده است. در صورتی‌که آیفون LCD امسال اپل فاقد دکمه‌ی فیزیکی هوم باشد، احتمالاً از ژست‌های حرکتی نظیر آیفون ۱۰ بهره خواهد برد تا بدین شکل، بتوان در محیط آی‌او‌اس جابه‌جا شد.
به نظر می رسد که امسال اپل سنت شکنی کند و یکی از سه گوشی جدید آیفون را به دوربین سه گانه مجهز نماید؛ لنز سوم به‌منظور بزرگ‌نمایی ۵ برابری اپتیکال مورد استفاده خواهد گرفت یا می‌تواند عملکرد دوربین را در شرایط نوری نامناسب بهبود دهد و در تشخیص عمق تصاویر برای ثبت عکس پرتره تأثیرگذار باشد.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا