اخبار

اموجی‌های جدید واقعیت افزوده برای گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس منتشر شدند

سامسونگ اموجی‌های واقعیت افزوده (AR Emoji) جدیدی را برای گلکسی S9 و گلکسی S9+ منتشر کرده است. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص و همچنین شیوه دانلود و نصب آن‌ها به دست آوریم.
در حال حاضر برای بیان احساسات در پیام‌ها و موارد این چنینی از اموجی استفاده می‌شود و ارسال اموجی‌های انیمیشنی و سه بعدی از طریق گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس باعث می‌شود که کاربران حس و حال بهتری را تجربه کنند. حال سامسونگ تعداد این اموجی‌ها را در محصولاتش دو برابر کرده است و اکنون شاهد چندین اموجی واقعیت افزوده در گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس هستیم.

مطالب مرتبط:

اموجی واقعیت افزوده
کاربران برای دانلود این اموجی‌های جدید باید به سراغ فروشگاه Galaxy App بروند و این ۱۸ استیکر جدید را دانلود کنند. با نصب آن‌ها، اموجی‌های جدید مستقیما در کیبورد ظاهر خواهند شد. اما این تمام ماجرا نیست. کمپانی سامسونگ در حال آماده سازی ۱۸ اموجی دیگر است که در طول ماه‌های آینده منتشر خواهد شد و جمع کل این اموجی‌ها به عدد ۵۴ خواهد رسید. نظر شما در خصوص این اموجی‌های دوست داشتنی و کاربردشان در برقرار ارتباطات چیست؟ با ما و کاربران موبایلستان از طریق بخش دیدگاه‌ها در ارتباط باشید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا