اخبار تکنولوژی

انتشار آپدیت امنیتی آگوست برای گوشی گلکسی S20 FE

گوشی گلکسی S20 FE اولین تلفن هوشمند اندرویدی است که آپدیت امنیتی آگوست ۲۰۲۳ را دریافت می‌کند. با این آپدیت، گوشی هوشمند حریم خصوصی و امنیت بهتری خواهد داشت. گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی بیشتری در هفته‌های آینده به‌روزرسانی امنیتی آگوست ۲۰۲۳ را دریافت خواهند کرد.

جدیدترین به‌روزرسان نرم‌افزاری برای Galaxy S20 FE (SM-G780G) دارای نسخه نرم افزاری G780GXXS6EWG9 است. این آپدیت در حال حاضر در بولیوی، برزیل، گواتمالا، پاراگوئه و ترینیداد و توباگو در دسترس است. این فقط یک به‌روزرسانی امنیتی بوده، بنابراین انتظار نداشته باشید که ویژگی‌های جدید یا بهبود عملکردی را برای Galaxy S20 FE به ارمغان بیاورد. سامسونگ هنوز اعلام نکرده که کدام نقص امنیتی را با پچ آگوست ۲۰۲۲ برطرف کرده است.

اگر Galaxy S20 FE دارید و در هر یک از کشورهای ذکر شده زندگی می‌کنید، اکنون می‌توانید آپدیت جدید را بررسی کنید. می‌توانید این کار را با رفتن به تنظیمات » به روز رسانی نرم افزار و ضربه زدن روی دانلود و نصب انجام دهید.

سامسونگ نسخه ۴جی Galaxy S20 FE را با پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ با اندروید ۱۰ عرضه کرد. این گوشی آپدیت اندروید ۱۱ را تا پایان سال ۲۰۲۰ و آپدیت اندروید ۱۲ را در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ دریافت کرد. اواخر سال گذشته، این گوشی آپدیت اندروید ۱۳ را دریافت کرد که آخرین بروزرسان اصلی آن بود.

گلکسی S20 FE به آپدیت جدید رسید

در اخباری مرتبط چند ماه از آخرین آپدیت سامسونگ گلکسی A21 می‌گذرد، اما بالاخره یک آپدیت جدید برای این مدل در حال انتشار است. این بروزرسان امنیتی جولای ۲۰۲۳ را به همراه دارد و برای Galaxy A21 در کانادا در دسترس است. سامسونگ به‌روزرسانی جولای ۲۰۲۳ را برای گلکسی A21 با شماره مدل SM-A215W منتشر می‌کند. برای گلکسی A21 از اپراتورهای مختلف شبکه، از جمله Bell، Telus، Fido، Koodo، Virgin، Rogers، Videotron، SaskTel و دیگران در دسترس است.

این آپدیت هیچ تغییری در رابط کاربری One UI در گلکسی A21 ایجاد نمی‌کند. همانطور که نسخه نرم افزاری A215WVLS7CWG2 نشان می‌دهد، این نسخه فقط شامل یک آپدیت امنیتی جدیدتر است، یعنی نسخه جولای ۲۰۲۳، که سامسونگ تقریباً یک ماه پیش آن را توضیح داد.

آپدیت امنیتی جولای ۲۰۲۳ بیش از ۹۰ نقص امنیتی را برطرف می‌کند که ۵۲ مورد از آنها مربوط به نرم افزار Google است. اما طبق معمول، هر مشکل امنیتی که در به‌روزرسانی امنیتی ماهانه به آن پرداخته می‌شود، فقط به گلکسی A21 مربوط نخواهد شد. این یک آپدیت کلی است که مشکلات بسیاری از تلفن‌ها و تبلت‌های گلکسی را برطرف می‌کند.

سامسونگ باید به زودی انتشار آپدیت امنیتی جولای ۲۰۲۳ را برای گلکسی A21 در بازارهای بیشتری آغاز کند، اما زمان نشان خواهد داد که چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد. انتظار داریم برند کره‌ای بزودی این آپدیت را برای محصولات بیشتری منتشر کرده تا کاربران بتوانند آن را دریافت کرده و به یک بروزرسان برجسته دسترسی داشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا