اخبار تکنولوژی

انتشار آپدیت جدید برای ساعت پیکسل واچ گوگل

گوگل در حال ارائه بروزرسانی جدید برای ساعت پیکسل واچ است. آپدیت بر روی برنامه دوربین در ساعت هوشمند تمرکز می‌کند. آخرین به‌روزرسانی پس از آپدیت دسامبر که حالت‌های DND و Bedtime را به همراه داشت، ارائه می‌شود.

این توسط افراد در ۹to5Google مشاهده شده است. به‌روزرسانی اپلیکیشن دوربین پیکسل واچ، چندین ویژگی را به غیر از ویژگی‌های اصلی که قبلاً وجود داشت، به ارمغان می‌آورد.

قبل از آخرین به‌روزرسانی، گوگل Pixel Watch ویژگی‌های اساسی از جمله حالت عکس، لغزنده زوم، تایمر سه ثانیه‌ای و قابلیت جابه‌جایی بین دوربین‌های جلو و عقب را ارائه می‌کرد.

اکنون، اپلیکیشن دوربین پیکسل واچ در حال افزایش قابلیت‌های بیشتری است. کاربران می‌توانند هنگام کلیک کردن روی عکس‌ها، بین حالت‌های دوربین، Night Sight و Portrait سوئیچ کنند. علاوه بر این، قابلیت تغییر حالت در هنگام ضبط ویدیو نیز وجود دارد. اینها شامل ویدیوی استاندارد، حرکت آهسته، تایم لپس یا پرتره است. قبل از این به‌روزرسانی، کاربران باید حالت‌های مختلفی را در برنامه دوربین گوشی پیکسل خود انتخاب می‌کردند. از این رو، ویژگی‌های جدید در ساعت هوشمند، ناراحتی دسترسی به گوشی هوشمند را از بین می‌برد.

ساعت پیکسل واچ آپدیت شد

علاوه بر این، عملکرد تایمر نیز یک گزینه جدید دریافت می‌کند. علاوه بر تایمر ۳ ثانیه‌ای موجود، آخرین آپدیت اکنون مدت زمان تایمر ۱۰ ثانیه را ارائه می‌دهد.

۹to5Google اضافه می‌کند که لیست اصلی اکنون تنظیمات نامیده می‌شود و تغییر دهنده دوربین اکنون به یک منو تبدیل شده است به جای اینکه قبلاً فقط یک ضربه برای تغییر بین آنها انجام شود. اگر هنوز ویژگی‌های جدید را نمی‌بینید، مطمئن شوید که برنامه دوربین در Pixel Watch به‌روز است. آخرین ساخت را می توان از فروشگاه Play بررسی کرد. علاوه بر این، شایان ذکر است که اگر Pixel Watch با تلفن‌های غیر پیکسل همراه شود، ممکن است کاربران این ویژگی‌ها را نبینند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا