اخبار تکنولوژی

انتشار آپدیت جدید برای ساعت Galaxy Watch 5

چند روز قبل، سامسونگ آپدیت One UI 5 Watch را برای ساعت Galaxy Watch 4 و ساعت Galaxy Watch 5 در اروپا و کره جنوبی منتشر کرد. اکنون، این شرکت شروع به انتشار به‌روزرسانی One UI 5 Watch برای Galaxy Watch 5 و Galaxy Watch 5 Pro در مالزی کرد.

این یک آپدیت نرم افزاری بزرگ است و چندین ویژگی جدید و بهبود را برای ساعت‌های هوشمند به ارمغان می‌آورد. به‌روزرسانی One UI 5 Watch مبتنی بر Wear OS 4 برای گلکسی واچ ۵ و گلکسی واچ ۵ پرو که در مالزی موجود است، تنها برای مدل‌های Wi-Fi منتشر شد.

به تدریج، حتی نسخه‌های Wi-Fi + Cellular ساعت‌های هوشمند نیز آپدیت را در کشور دریافت می‌کنند. این یک بروزرسانی بزرگ با حجم دانلود  ۱.۷ گیگابایت بوده، بنابراین توصیه می‌کنیم برای دانلود آن از شبکه Wi-Fi استفاده کنید. این بروزرسان ممکن است شامل آپدیت امنیتی ژوئیه ۲۰۲۳ نیز باشد.

به‌روزرسانی One UI 5 Watch مبتنی بر Wear OS 4 است. این به‌روزرسانی روش ساده‌تری را برای افزودن صفحه‌های ساعت و کاشی‌ها به ارمغان می‌آورد. همچنین به شما امکان می‌دهد پوشه‌هایی را در کشوی برنامه ایجاد کنید. همچنین می‌توانید از تصاویر یا استوری از گالری ساعت هوشمند متصل شده به عنوان پس‌زمینه برای واچ فیس استفاده کنید.

ساعت Galaxy Watch 5 بروزرسانی شد

هر بار که ساعت هوشمند را بیدار می‌کنید یک تصویر جدید ظاهر می‌شود. کاشی کنترلر Galaxy Buds اکنون امکان غیرفعال کردن یا فعال کردن صدای ۳۶۰ را ارائه می‌دهد. همچنین یک کاشی جدید برای دسترسی سریع به تایمر وجود دارد. این ساعت همچنین به شما امکان می‌دهد تا ۲۰ تایمر همزمان فعال داشته باشید.

Samsung Health اکنون می‌تواند به‌طور خودکار تمرینات دوچرخه‌سواری را شناسایی و پیگیری کند. همچنین در صورت تمایل می‌تواند مسیر را نقشه‌برداری کند. One UI 5 Watch همچنین مناطق ضربان قلب شخصی و راهنمایی را برای کاربران در طول تمرین به ارمغان می‌آورد. داده‌های ساعت هوشمند به صورت دوره‌ای در فضای ابری پشتیبان‌گیری می‌شود. همچنین قابلیت اتصال ساعت هوشمند با گوشی هوشمند جدید را بدون نیاز به تنظیم مجدد کامل به ارمغان می‌آورد.

در حین تماس، ساعت هوشمند گلکسی واچ ۵ می‌تواند کنترل‌های تماس بیشتری از جمله میزان صدا، صفحه کلید و بی‌صدا کردن صدا را نمایش دهد. هنگام پاسخ دادن به پیام‌ها، می‌توانید با فشار طولانی دکمه هوم، به سرعت از صفحه‌کلید سامسونگ به دیکته صوتی تغییر دهید. می توانید اطلاعات پزشکی خود را طوری تنظیم کنید که پس از یک زمین خوردن سخت یا با پنج بار فشار دادن دکمه هوم به طور خودکار نمایش داده شود.

One UI 5 Watch همچنین معیارهای ذخیره‌سازی، حافظه و باتری دستگاه را در یک مکان در برنامه تنظیمات ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید مشکلات موجود در ساعت هوشمند را تشخیص دهید، با یک کلیک آن‌ها را برطرف کنید و ساعت را به آرامی مورد استفاده قرار دهید. به لطف ویژگی‌های دسترسی بهبودیافته، می‌توانید اقدامات مختلفی را از طریق حرکات دست (تکان دادن مچ، مشت کردن، یا فشار دادن انگشتان) در ساعت گلکسی واچ One UI 5 انجام دهید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا