اخبار تکنولوژی

انتشار آپدیت One UI 5.1 برای تلفن گلکسی A14

تلفن گلکسی A14 اولین گوشی سامسونگ در سال ۲۰۲۳ بود که معرفی شد. این دستگاه با One UI 5.0 مبتنی بر اندروید ۱۳ به بازار رسید. اکنون، گوشی هوشمند شروع به دریافت به‌روزرسانی One UI 5.1 کرده که ویژگی‌های بیشتر و ثبات بهبود یافته را به همراه دارد.

این بروزرسانی در حال حاضر در برخی از کشورهای آسیایی در حال انتشار است. به‌روزرسانی One UI 5.1 برای تلفن گلکسی A14 5G، نسخه سیستم‌افزار گوشی را به A146BXXU1BWC3 ارتقا می‌دهد. همچنین وصله امنیتی مارس ۲۰۲۳ را دربرمی‌گیرد که بیش از ۵۰ نقص امنیتی موجود در تلفن هوشمند گلکسی را برطرف می‌سازد.

اگر در هند یا سریلانکا هستید، می‌توانید به روز رسانی نرم افزار جدید را سریع دانلود کنید. اگر در کشورهای دیگر زندگی می‌کنید، ممکن است مجبور شوید چند روز دیگر صبر کنید. برای به‌روزرسانی Galaxy A14 5G به One UI 5.1، به تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار بروید و روی Download and install ضربه بزنید.

تلفن گلکسی A14 اقتصادی با آپدیت جدید

گلکسی A14 5G با به‌روزرسانی One UI 5.1، برنامه‌های بهبود یافته را دریافت می‌کند. برنامه گالری جستجو را بهبود بخشیده و قادر به جستجوی بیش از یک موضوع در یک زمان است. همچنین راه ساده‌تری برای مشاهده و ویرایش اطلاعات EXIF ارائه می‌دهد. برای جستجوی همه تصاویر یک شخص، فقط می توانید روی چهره ها ضربه بزنید. سه ویجت جدید وجود دارد، دو مورد برای باتری و یکی برای اطلاعات پویای آب و هوا.

برای کسب جزئیات بیشتر بهتر است به بخش تنظیمات و بروزرسان نرم افزاری گوشی خود مراجعه کنید. سامسونگ در تلاش بوده تا آپدیت‌های کارآمدی را در اختیار مخاطبان قرار دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا