اخبار تکنولوژی

انتشار اطلاعاتی از گوشی سامسونگ Galaxy F34 5G

طرفداران سامسونگ در هند اکنون می‌توانند نگاهی به گوشی Galaxy F34 5G در فروشگاه Flipkart داشته باشند. صفحه اختصاصی طراحی دستگاه و همچنین تعدادی از مشخصات آن را نشان می‌دهد. به احتمال زیاد، این دستگاه ممکن است در چند روز آینده در هند رونمایی شود.

وقتی کاربران به صفحه تخت گلکسی F34 5G نگاه می‌کنند می‌توان شاهد طراحی ناچ صفحه نمایش بود. نمایشگر دارای حاشیه‌های یکنواخت در دو طرف است، اما قسمت زیرین حاشیه بیشتری دارد. با حرکت به طرفین، طرفداران یک روکش براق با درگاه شارژ در پایه دستگاه پیدا خواهند کرد. در کنار درگاه شارژ، بلندگوها و بریدگی میکروفون قرار خواهند گرفت.

تنها دکمه‌های اطراف لبه‌های این دستگاه، دکمه پاور (جاسازی شده با حسگر اثر انگشت) و دکمه‌های تنظیم صدا هستند. در عب، سه دوربین و یک فلاش تعبیه شده است. هر سنسور دوربین دارای بریدگی مخصوص به خود بوده، اما آنها در یک خط قرار گرفته و در سمت چپ بالای پنل پشتی قرار گرفتند. این دستگاه در دو رنگ مشکی یا سبز موجود خواهد بود.

گلکسی F34 دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی sAMOLED است که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و روشنایی بیش از ۱۰۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند. سامسونگ در صفحه نمایش این دستگاه از شیشه محافظ گوریلا گلس ۵ استفاده کرد.

سامسونگ Galaxy F34 5G در نزدیکی

کاربران از دوربین اصلی بدون لرزش ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی F34 بهره خواهند برد، به این معنی که با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) وارد بازار خواهد شد. هیچ جزئیاتی در مورد دو سنسور دوربین دیگر وجود ندارد، اما می‌توان انتظار داشت که لنزهای ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو باشند.

گلکسی F34 یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی دارد. سامسونگ ادعا می‌کند که کاربران می‌توانند با یک بار شارژ و استفاده اولیه، دو روز از عمر خود را بگذرانند. سایر مشخصات این دستگاه هنوز مشخص نیست، اما با پردازنده ۵G راه اندازی خواهد شد. به احتمال زیاد، این یک نسخه ریبرند شده گوشی دارای اگزینوس ۱۲۸۰ از نوع Galaxy M34 5G خواهد بود که از طریق آمازون در هند در دسترس است.

در دیگر خبرها سامسونگ برای رویداد گلکسی Unpacked روز ۲۶ جولای آماده می‌شود که طی آن دستگاه های سطح پرچمدار خود را معرفی می‌کند. همچنین سری گوشی Galaxy Z5 که شامل گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی زد فولد ۵ می‌شود، رونمایی خواهند شد.

تا کنون تعدادی از موارد بوسیله افشای اطلاعات و گزارش‌های مربوط به این گوشی‌های هوشمند تاشو فاش شده است. حال نوبت به قیمت این گوشی‌های هوشمند تاشو رسیده که پیش از معرفی آشکار شده است. افشاگری به نام Paras Guglani قیمت Galaxy Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 5 را قبل از عرضه فاش کرده است.

طبق گفته‌های فروشنده سامسونگ Galaxy Z Flip 5 5G با قیمت ۱۰۰۰۰۰ روپیه خواهد بود اما قیمت اولیه آن ۹۵۰۰۰ روپیه است. تا آنجا که به EMI مربوط می‌شود، این گوشی هوشمند با قیمت ۶۲۸۵.۶۲ روپیه در ماه عرضه می‌شود. گوشی هوشمند Galaxy Z Fold 5 5G در هند ۱۵۰۰۰۰ روپیه قیمت دارد در حالی که قیمت اولیه آن ۱۴۳۵۰۰ روپیه خواهد بود. EMI برای این گوشی هوشمند از ۹۴۲۸.۴۳ روپیه در ماه شروع می‌شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا