اخبار

انتشار اطلاعات جدید از موتو Z4 و موتو Z4 فورس

موتو Z4 و موتو Z4 فورس گوشی های هوشمند جدید شرکت موتورولا می باشند که به زودی معرفی و روانه بازار می شوند. با نزدیک شدن به تاریخ معرفی این محصولات، اطلاعات بیشتری درباره قیمت و مشخصات آن در اختیار رسانه ها قرار می گیرد. روز گذشته رندرهایی از این گوشی های هوشمند توسط رسانه ها مخابره شد و امروز نیز شاهد فاش شدن قیمت سری زد ۴ موتورولا هستیم.

اطلاعات جدیدی که به بیرون درز کرده است، می گوید که موتو Z4 دارای یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی از نوع OLED بوده که وضوح تصویری برابر فول اچ دی پلاس را ارائه می کند. این نمایشگر بر روی یک حسگر اثرانگشت قرار گرفته است که وظیفه تامین امنیت گوشی و اطلاعات دستگاه را برعهده دارد. موتورولا برای تامین قدرت پردازشی در این مدل از یک تراشه اسنپ دراگون ۶۷۵ شرکت کوالکام استفاده کرده و گفتنی است که این محصول از استاندارد IP67 نیز پشتیبانی می کند.

بر روی پنل پشتی دستگاه شاهد قرار گرفتن یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.6 قرار گرفته است که کمی از بدنه بیرون بوده و زیاد جلوه خوبی ندارد. همچنین برای ثبت تصاویر و ویدیوهای سلفی نیز یک دوربین ۲۴.۸ مگاپیکسلی در پنل جلویی دستگاه و در قسمت ناچ قطره ای قرار گرفته است. موتو Z4 در دونسخه با حافظه رم ۴ گیگابایت و ۶ گیگابایت و فضای ذخیره سازی ۶۴ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت تولید شده و هر دو مدل از یک باتری با ظرفیت ۳۶۳۲ میلی آمپر ساعتی برای تامین انرژی موردنیاز استفاده می کنند. قیمت موتو زد ۴ در نسخه پایه برابر با ۳۹۹ دلار است.

نسخه قدرتمندتر این محصول موتو Z4 Force نام گذاری شده و در قسمت پردازشی خود یک تراشه اشنپ دراگون ۸۵۵ شرکت کوالکام را می بیند و همانند نسخه پایه از از یک صحه نمایش OLED که بر روی حسگر تشخیص اثرانگشت قرار گرفته است، بهره مند می باشد. زد ۴ فورس تنها در یک نسخه و با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی تولید می شود.

گفتنی است که موتورولا در نسخه قدرتمندتر از یک دوربین دوگانه با سنسورهای ۴۸ مگاپیکسلی اصلی و ۱۳ مگاپیکسلی تله فوتو استفاده کرده است. شایان به ذکر است که سنسور ۴۸ مگاپیکسلی دارای دریچه دیافراگم f/1.6، سنسور دوم دارای دریچه دیافراگم f/1.8 و سنسور تله فوتو دارای دریچه دیافراگم f/2.0 است. همچنین وجود یک لنز ۲۴.۸ مگاپیکسلی در پنل جلویی دستگاه به شما این امکان را می دهد که تصاویر و ویدیوهای باکیفیتی را ثبت کنید.

برای تامین انرژی موردنیاز دستگاه از یک باتری با ظرفیت ۳۲۳۰ میلی آمپری استفاده شده و لازم به ذکر است که موتو Z4 فورس تنها با پرداخت ۶۵۰ دلار قابل خریداری می باشد.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا