اخبار تکنولوژی

انتشار تصاویر رندر تبلت Galaxy Tab S9 Ultra

شرکت سامسونگ در رویداد جولای خود علاوه بر معرفی گوشی‌های تاشو جدید، سری تبلت گلکسی تب اس ۹ را همراه با مدل تبلت Galaxy Tab S9 Ultra رونمایی خواهد کرد.

تاکنون شایعات بسیاری درباره سری تب اس ۹ دریافت کردیم و به تازگی MySmartPrice تصاویر رندر بیشتری از تبلت Galaxy Tab S9 Ultra منتشر کرد. مدلی که شباهت فاحشی به نسل پیشین داشته و تنها دوربین عقب آن طراحی منفصل دارد و به صورت عمودی کنار هم قرار گرفتند.

در بخش زیرین پورت USB-C و خروجی بلندگو به چشم می‌خورد. همچنین پین پوکو هم در دستگاه دیده شده که برای اتصال به داکی تعبیه خواهد شد. سامسونگ گلکسی تب اس ۹ اولترا دارای صفحه نمایش WQXGA+ است که ۱۴.۶ اینچ سایز داشته و همان ابعاد مدل قبلی خود را حفظ می‎‎‌کند. ضخامت باریک ۵.۵ میلی‌متری و وزنی در حدود ۷۳۷ گرم.

تبلت Galaxy Tab S9 Ultra با طراحی باریک و شیک

دستگاه به یک باتری ۱۱۲۰۰ میلی آمپرساعتی مجهز شده و به شارژ سریع ۴۵ واتی هم تجهیز است. انتظار داریم سامسونگ چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ با فرکانس ۳.۳ گیگاهرتزی تعبیه کند. همچنین تبلت شامل حافظه رم ۱۶ گیگابایتی LPDDR5X هم خواهد شد.

نقطه عطف محصول جدید استاندارد IP68 بوده که آن را به مدلی ضدآب تبدیل می‌کند. اطلاعات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا برند کره‌ای محصول جدید خود را معرفی کند. سامسونگ هر سال نسل جدیدی از تبلت‌های خود را معرفی کرده و در بازار عرضه می‌دارد.

این سری پرچمدار طراحی پریمیومی داشته و از سخت افزاری قدرتمند قدرت می‌گیرند. سری گلکسی تب اس ۹ سه مدل پلاس، استاندارد و اولترا خواهد داشت. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا