اخبار تکنولوژی

انتشار تصویری از ماژول دوربین سامسونگ گلکسی S24 Ultra

پس از ظهور رندرهای با وضوح بالا و فاش شدن کامل مشخصات گلکسی اس ۲۴ اولترا، اکنون یک افشاگر @chunvn8888 تصویر واقعی از ماژول دوربین را به اشتراک گذاشته است که این واقعیت را تأیید می‌کند سامسونگ گلکسی S24 Ultra حقیقتا از ۱۰ مگاپیکسل تغییر خواهد کرد. زوم ۱۰x تله فوتو به وضوح بالا ۵ برابری کمک می‌کند.

شایعات قبلی در مورد قابلیت‌های زوم کمی گیج کننده بوده است و از نظر وضوح و محدوده زوم تله فوتو تغییر جلو و عقب می‌کند. اکنون این تصویر نشان می‌دهد که سایز لنز تله فوتو به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، که نشان دهنده کاهش فاصله کانونی است.

همانطور که در تصویر گلکسی اس ۲۳ اولترا حسگر ۱۰x تله فوتو و سیستم دوربین را مشاهده می‌کنید، بسیار بزرگ‌تر از تصویر به اشتراک گذاشته شده توسط @chunvn8888 بود. اگر تصاویر معتبر باشند، می‌توانیم تا حد زیادی تایید کنیم که گلکسی اس ۲۴ اولترا که قرار است در ژانویه عرضه شود، به جای ۱۰ برابر، حسگر تله‌فوتوی ۵ برابری خواهد داشت. با تکیه بر شایعات قبلی و روند صنعت، به نظر می‌رسد رزولوشن سنسور ۵۰ مگاپیکسل باشد که نسبت به سه نسل آخر پرچمدار Ultra بیشتر است.

سامسونگ گلکسی S24 Ultra با دوربین بهتر

گلکسی S24 Ultra

در مورد مشخصات، گلکسی اس ۲۴ اولترا احتمالاً با نام تجاری تیتانیوم برای فریم میانی و البته جدیدترین تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ عرضه خواهد شد. شایان ذکر است که گلکسی اس ۲۴ استاندارد و گلکسی اس ۲۴ پلاس دارای فریم های آلومینیومی هستند. از طرف دیگر، سری گلکسی اس ۲۴ به عنوان “تلفن هوش مصنوعی” به بازار عرضه می‌شود. با این حال، به گفته یکی از مقامات سامسونگ، نام نهایی هنوز تایید نشده است، زیرا این برند نمی تواند به طور کامل قابلیت های هوش مصنوعی سری آینده را به تصویر بکشد.

باید منتظر ماند تا مشخص شود سامسونگ چگونه محصولی را در نظر دارد معرفی کند. تاکنون شایعات و تصاویر مختلفی منتشر شد اما هیچ یک به تایید یا تکذیب نرسیده است. پیش بینی شده بیشتر اطلاعات لو رفته به حقیقت تبدیل شود و برند مورداشاره در تلاش بوده مدل‌های قابل توجهی ارائه دهد.

سری گلکسی اس ۲۴ در اواسط ژانویه ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد و انتظار داریم بزودی اخبار بیشتری دردسترس قرار گیرد. احتمالا باید شاهد معرفی سه مدل باشیم.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا