اخبار تکنولوژی

انتشار تصویر رندر سونی Xperia 5 V

سونی به خاطر عرضه گوشی‌های سری اکسپریا ۵ خود طی نیمه دوم هر سال شناخته شده است. این گوشی‌ها معمولاً در نمایشگاه IFA که در ماه سپتامبر برگزار می‌شود، معرفی می‌شوند.  بنابراین، انتظار می‌رود که گوشی Xperia 5 V نیز در همین زمان معرفی شود.

قبل از این اتفاق، یک تبلیغ ویدیویی رسمی از دستگاه در اینترنت فاش شده است. ویدیوی تبلیغاتی سونی Xperia 5 V در Reddit توسط کاربر JB2unique (از طریق Android Authority) به اشتراک گذاشته شد. این ویدئو طراحی اصلاح شده و تغییر قابل توجهی را نسبت به مدل‌های قبلی نشان می‌دهد.

همانطور که در این ویدیو آمده، Xperia 5 V از طراحی جدیدی برخوردار است. جزیره دوربین عقب با مدل‌های قبلی این گوشی متفاوت خواهد بود. محفظه دوربین نه تنها متفاوت به نظر می‌رسد، بلکه تنها شامل دو دوربین به جای سه دوربین می‌شود. در حال حاضر، مشخص نیست که آیا گوشی دوربین تله فوتو را از دست خواهد داد یا دوربین فوق عریض. با این حال، پوشش T* Zeiss حفظ خواهد شد.

برخلاف اکثر گوشی‌های هوشمند موجود در بازار، تلفن هوشمند Xperia 5 V مانند پیشینیان خود با جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری عرضه خواهد شد. در نهایت دستگاه در سه رنگ سفید، آبی و مشکی عرضه خواهد شد.

از لحاظ تاریخ عرضه، سری اکسپریا ۵ مشابه اکسپریا ۱ بوده و تفاوت‌هایی در اینجا و آنجا دارد. اما با یک دوربین کمتر و طراحی متفاوت، مطمئن نیستیم  که مدل‌های جدیدتر تقریباً مشابه Xperia 1 V باشند. به هر حال، در روزهای آینده منتظر اطلاعات بیشتری در رابطه با این محصول سونی هستیم. ما احتمالاً مانند سایر دستگاه‌ها تقریباً همه چیزهای مهم را در مورد این دستگاه یاد خواهیم گرفت.

در اخباری مرتبط بسیاری از سازندگان پیشرو گوشی‌های هوشمند، از جمله OPPO، Vivo و Motorola قبلاً دستگاه‌های تاشو خود را در بازار معرفی کرده‌اند و بزودی هم سامسونگ به لیست افزوده خواهد شد. حال به نظر رسیده گوشی فلیپ سونی هم در راه است.

سونی Xperia 5 V در نزدیکی

سونی Xperia 5 V

براساس گزارش، سونی در حال کار برای عرضه یک گوشی هوشمند تاشو جدید با طراحی فلیپ است. بر اساس آنچه گزارش‌ها فاش می‌کنند، سازنده ژاپنی لوازم الکترونیکی مصرفی قصد دارد یک گوشی هوشمند جدید با طراحی فلیپ عرضه کند و انتظار داریم شبیه به دستگاه‌های سری Galaxy Z Flip سامسونگ باشد.

با این حال، پیش بینی شده دستگاه آینده دارای نمایشگر داخلی ۷ اینچی بزرگ‌تر از دستگاه‌های Flip سامسونگ باشد، از جمله گوشی هوشمند آینده Galaxy Z Flip 5 که احتمالاً دارای صفحه نمایش تاشو ۶.۷ اینچی است.

همچنین مشخص شده که نمایشگر داخلی احتمالاً مانند سایر گوشی‌های هوشمند سونی اکسپریا دارای نسبت تصویر ۲۱:۹ با وضوح صفحه نمایش ۴K خواهد بود. چیزی که به عنوان یک خبر واقعاً غافلگیرکننده بود این است که محصول سونی ممکن بوده فاقد نمایشگر بیرونی باشد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا