اخبار تکنولوژی

انتشار تصویر رندر هدفون سونی WF-1000XM5

به تازگی تصویر رندری از هدفون سونی WF-1000XM5 نسل بعدی منتشر شد. این رندرها که توسط سایت WinFuture منتشر شده و نشان می‌دهند این مدل تغییرات ظاهری پیدا خواهد کرد.

 سونی WF-1000XM5 دارای طراحی کوچک‌تر و وزن کمتر خواهد بود. در حالی که بدنه هدفون با بافتی براق قابل مشاهده است، تصور می‌شود قسمت‌های لمسی مات باشند. واکمن بلاگ ادعا می‌کند که هدفون سونی WF-1000XM5 بیش از  ۱.۴ گرم سبک‌تر خواهد بود و بدنه آن در مقایسه با WF-1000XM4 بیش از ۲ گرم سبک‌تر است. انتظار می رود عمر باتری تا ۲۴ ساعت با کیس شارژ یکسان باشد.

افشا قبلی در ماه مارس منتشر شد که خبر از درایور اضافی، پورت USB-C و پشتیبانی از شارژ بی سیم‌ می‌داد. به هر حال بین می تا آگوست سونی این هدفون درون گوش جدید خود را معرفی خواهد کرد و جزئیات بیشتری در دست نیست. بنابراین باید منتظر ماند تا شرکت ژاپنی در آینده نزدیک گجت پوشیدنی خود را معرفی کند.

هدفون سونی WF-1000XM5 در نزدیکی رونمایی

در دیگر خبرها شرکت سونی گوشی Xperia Pro-I را در اواخر سال ۲۰۲۱ راهی بازار کرد. تلفن هوشمند دوربین محوری که قابلیت‌های بسیاری برای تصویربرداری سینمایی داشت. حال به نظر رسیده بزودی باید شاهد معرفی سونی Xperia Pro-I II باشیم.

براساس شایعات بدست آمده، شرکت ژاپنی در حال آماده سازی گوشی پرچمدار دوربین محوری موسوم به سونی Xperia Pro-I II است. طبق تصاویر رندر و شماتیکی، این تلفن هوشمند از دو حسگر بزرگ ۱ اینچی در عقب برخوردار خواهد بود.

از میان دو حسگر دوربین تنها یک حسگر برای تصویربرداری اصلی به کار گرفته می‌شود. شایعات حاکی از آن است که در آینده، یک گوشی هوشمند سونی مجهز به سنسور پیکسلی انباشته شده با ترانزیستور دو لایه، که حتی بزرگ‌تر از نوع ۱.۰ اینچی خواهد بود، وجود خواهد داشت. مشخص نیست که آیا این سنسور در Xperia Pro-I II تعبیه می‌شود یا خیر.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا