اخبار تکنولوژی

انتشار تصویر رندر ویوو ایکس ۱۰۰

شرکت ویوو در آینده قصد دارد از گوشی ویوو ایکس ۱۰۰ رونمایی کند. مدلی پرچمدار که انتظار داریم با مشخصات کلیدی قابل توجه و قدرتمندی همراه باشد. تاکنون اطلاعاتی فاش نشده اما اکنون تصویر رندر دستگاه به بیرون درز کرد.

به تازگی در شبکه اجتماعی چینی ویبو، تصویر گوشی ویوو  ایکس ۱۰۰ فاش شد. این مدل جانشین ایکس ۹۰ خواهد بود و طبق تصویر دارای پنل عقب از جنس چرم است. ماژول دوربین بزرگ بوده و چهار حسگر را در خود جای داده است.

همچنین نمایشگر انحنا داشته و حفره دوربین سلفی در وسط صفحه نمایش قرار دارد. متاسفانه هنوز مشخصات این گوشی هوشمند در دسترس نیست. تنها مشخص بوده که این محصول جدید به پردازنده مدیاتک Dimensity 9300 تجهیز خواهد شد. این دستگاه قرار است در پایان سال ۲۰۲۳ عرضه شود.

ویوو ایکس ۱۰۰ مدلی پرچمدار

ویوو ایکس 100

در اخباری مرتبط یکی از افشاگران صنعت به تازگی فاش کرده که ویوو در حال توسعه یک گوشی اقتصادی ۴G بوده که به عنوان ویوو Y02t 4G شناخته می‌شود و در آینده نزدیک نیز رونمایی خواهد شد.

شماره مدل نسخه جهانی V2254 بوده و نسخه هند V2252 است. این تلفن هوشمند برنامه‌ریزی شده در ماه می راهی بازار شود. اخیراً ویوو V2252 در TKDN و Geekbench مشاهده شد، اما نام بازاریابی آن ناشناخته بود. اکنون مشخص شده است که این گوشی با نام ویوو Y02T 4G به بازار عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود این دستگاه با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با وضوح Full HD+ عرضه شود. در حالی که هیچ تاییدی در مورد نوع صفحه نمایش وجود ندارد، گمان رفته که این گوشی به صفحه نمایش LCD مجهز باشد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا