اخبار تکنولوژی

انتشار تصویر رندر تلفن هوشمند شیائومی ۱۴ اولترا

تلفن هوشمند شیائومی ۱۴ اولترا مدل پرچمدار آینده برند شیائومی است که انتظار می‌رود دارای مشخصات و ویژگی‌های درجه یک باشد. اما پیش از عرضه رسمی آن، گزارشی جدید از طریق رندرهایی با وضوح بالا، نگاهی به طراحی کامل این دستگاه به ما ارائه کرده است.

رندرهای شیائومی ۱۴ اولترا توسط MySmartPrice به اشتراک گذاشته شد. ما می‌توانیم تصاویر متعددی از گوشی هوشمند را در دو گزینه رنگی یعنی سیاه و سفید ببینیم. به نظر می‌رسد هر دو نسخه دارای یک پنل چرم مصنوعی در عقب هستند. در قسمت عقب نیز یک جزیره دوربین دایره‌ای بزرگ وجود دارد که دارای سیستم دوربین چهارگانه، فلاش LED و لوگو لایکا برای لنزها است.

این ماژول همچنین به نظر می‌رسد که دارای یک برآمدگی قابل توجه است و با یک قاب نقره‌ای در نوع مشکی و یک قاب طلایی در نسخه سفید احاطه شده است. کلیدهای تنظیم صدا و دکمه روشن/خاموش (دارای روکش بافتی) در سمت راست دستگاه قرار دارند. در پایین، می‌توانید مشبک بلندگو، درگاه USB نوع C و یک میکروفون اصلی را پیدا کنید، در حالی که قسمت بالایی میکروفون ثانویه را در خود جای داده است.

تلفن هوشمند شیائومی ۱۴ اولترا با طراحی آشنا

گوشی Xiaomi 14 Ultra

مشخص نیست که آیا بلستر IR از هم اکنون در این دستگاه وجود خواهد داشت یا خیر. بر اساس آنچه تاکنون می‌دانیم، شیائومی ۱۴ اولترا در گزینه‌های شیشه، چرم و تیتانیوم عرضه خواهد شد.

در دیگر خبرها جدیدترین شارژر Cuktech دارای شماره مدل HA716C بوده و تا ۲۰ وات خروجی USB PD (Power Delivery) را پشتیبانی می‌کند. این محصول از نیترید گالیوم (GaN) استفاده می‌کند، بنابراین، از شارژرهای معمولی ۲۰ واتی مبتنی بر سیلیکون کوچک‌تر و سبک‌تر است. وزن این وسیله جانبی حدود ۳۹ گرم و ابعاد آن ۳۸ در ۲۲.۳ در ۴۳ میلیمتر است.

Cuktech ادعا می‌کند که آداپتور از نسل سوم فناوری GaN خود استفاده می‌کند. این برند آنقدر مطمئن است که ۱۸ ماه گارانتی ارائه می‌دهد. این شارژر دارای یک پورت USB نوع C بوده و می‌توان از آن برای شارژ آیفون ۸ به آخرین سری آیفون ۱۵ استفاده کرد. شارژر Cuktech 20W GaN با قیمت تنها ۱۹ ین ( ۳ دلار)، بسیار مقرون به صرفه‌تر از آداپتور برق ۲۰ واتی اپل است.

برای کسانی که نمی‌دانند، پیشنهاد اپل با قیمت ۱۴۹ ین ( ۲۱ دلار) در چین به فروش می‌رسد و دارای قیمت جهانی (ایالات متحده) ۱۹ دلار است. این نه تنها گران است بلکه بزرگ‌تر و سنگین‌تر است زیرا هنوز از نیترید گالیوم استفاده نمی‌کند.


 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا