اخبار تکنولوژی

انتشار تصویر کانسپت گلکسی S24Ultra

سامسونگ در حال آماده شدن برای رونمایی سری Galaxy S24 طی سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ است. با نزدیک شدن به زمان رونمایی، اطلاعات و گزارش‌های متعددی به صورت آنلاین منتشر شده است. در گزارش اخیر ICE UNIVERSE، گفته شده است که گلکسی S24Ultra دارای صفحه نمایش تخت خواهد بود.

در نتیجه، طراحی جذابی همچون گوشی‌هایی با نمایشگر منحنی نخواهد داشت. بر اساس گزارش‌های قبلی، ابعاد دستگاه ۱۶۲.۳ در ۷۹ در ۸.۶ میلی‌متر اعلام شده است. ICE UNIVERSE نشان داده که عرض ۷۹ میلی‌متر برای S24 Ultra دقیق است و این اندازه‌گیری از جزئیات صفحه نمایش به دست آمد. افشاکننده نگران طراحی گوشی بوده و آن را برای کاربران غیرجذاب توصیف می‌کند زیرا ممکن است در دست گرفتن آن راحت نباشد.

جدا از اینکه در دست گرفتن راحت نیست، افشاگر همچنین خاطرنشان کرد که گلکسی اس ۲۴ اولترا حاشیه‌های ضخیم‌تری در مقایسه با رقبای خود مانند آیفون ۱۵ اولترا و شیائومی ۱۴ از طریق رندرهای مبتنی بر درز و شایعات خواهد داشت. این ممکن است برای بسیاری از مشتریان غیرفعال باشد زیرا ما انتظار داریم دستگاه‌های پرچمدار دارای حاشیه‌های باریک باشند.

گلکسی S24Ultra با طراحی متفاوت

 گلکسی S24Ultra

با این حال، باید منتظر گزارش‌های بیشتری باشیم تا تصمیم بگیریم که آیا گلکسی اس ۲۴ اولترا همان طراحی و الگوی ذکر شده توسط افشاگر را دارد یا خیر. برای کسانی که نمی‌دانند این دستگاه چه چیزی ارائه می‌کند، مشخصات این گوشی را می‌توان در زیر مشاهده کرد.

شایعه شده که این دستگاه دارای یک صفحه نمایش OLED بوده و از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ یا Exynos 2400 بهره می‌برد. یک گزارش همچنین حاکی از آن بوده که پردازنده Exynos 2400 به مناطق اروپا و آسیای جنوب شرقی وارد خواهد شد. در مقابل، اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در بازارهای آمریکا عرضه خواهد شد.

در مورد دوربین عقب، این گوشی با ۲۰۰ مگاپیکسل (اصلی، با OIS)، ۱۲ مگاپیکسل (فوق عریض)، ۱۰ مگاپیکسل (تله فوتو) و ۵۰ مگاپیکسل (پریسکوپ) عرضه می‌شود. در نهایت این دستگاه به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۴۵ واتی مجهز خواهد شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا