اخبار

اندروید ۸ برای موتورولا موتو Z2

موتورولا موتو Z2

 
تی موبایل دومین اپراتور اصلی ایالات‌متحده آمریکا است که ارائه به‌روزرسانی اندروید ۸٫۰ اوریو را برای موتو Z2 اجبار کرد. این پرچم‌دار موتورولا در طی هفته گذشته به‌روزرسانی مشابهی را بر روی سیم‌کارت‌های قفل‌شده بر روی اپراتور ورایزن دریافت کرد و به همین منوال نیز انتظار می‌رود که  موتو Z2های قفل‌شده بر روی اپراتورهای AT&T و اسپرینت نیز به‌احتمال بسیار قوی این به‌روزرسانی‌ها را به‌زودی دریافت کنند.
البته لازم به ذکر است که اپراتور تی موبایل هنوز عرضه این بسته به‌روزرسانی را بر روی وب‌سایت رسمی خود تائید نکرده است اما ما مطمئن هستیم که این به‌روزرسانی وصله امنیتی ماه دسامبر را نیز در بر خواهد داشت. همچنین بر اساس اطلاعات منتشرشده از اسکرین شاتی که بر روی فروم XDA قرارگرفته بود، دارندگان موتو Z2 قفل‌شده بر روی تی موبایل می‌بایست به‌زودی به‌روزرسانی جدیدی را دریافت کنند که شماره ساخت دستگاه آن‌ها را به OCX27 تغییر دهد.
بااین‌وجود بهتر است بدانید که این به‌روزرسانی در ابتدا تنها برای چند کاربر محدود تی موبایل ارائه خواهد شد اما عرضه عمومی آن به‌احتمال بسیار زیاد در طی چند روز آینده انجام خواهد شد. به‌این‌ترتیب کاربران موتو Z2 قفل‌شده بر روی تی موبایل به‌راحتی می‌توانند از قابلیت‌های اندروید اوریو بهره‌مند شوند. اندروید ۸٫۰ اوریو ویژگی‌ها و بهبودهای خاصی را برای کاربران اندروید به ارمغان می‌آورد که ازجمله آن‌ها می‌توان به حالت تصویر در تصویر، سیستم بهبودیافته اعلانات، انتخاب متن هوشمند و بسیاری از ترفندهای مربوط به رابط کاربری اشاره کرد.
البته اگر شما نیز ازجمله کاربرانی هستید که دریافت این به‌روزرسانی را انتظار می‌کشید باید بدانید که این بسته چندان کم‌حجم نخواهد بود و برای دریافت تمام و کمال این بسته به‌روزرسانی بهتر است قبل از شروع فرایند دانلود مطمئن باشید که در حافظه داخلی دستگاه خود حداقل ۲ گیگابایت فضای خالی دارید و به این ترتیب پس از دانلود این بسته از مزایای اندروید اوریو بهره مند شوید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا