اخبار تکنولوژی

اندروید ۱۳ به گوشی نوکیا G11 رسید

HMD اواخر ماه گذشته به‌روزرسانی اندروید ۱۳ را برای نوکیا جی ۱۱ پلاس منتشر کرد و اکنون گوشی نوکیا G11 به دریافت آپدیت مورد اشاره پرداخته که افراد می‌توانند آن را دریافت کنند.

به‌روزرسانی اندروید ۱۳ برای گوشی نوکیا G11 در هلند منتشر شد، اما به‌زودی به سایر بازارها نیز خواهد رسید. اگر هنوز اندروید ۱۳ را بر روی نوکیا G11 خود دریافت نکردید، می‌توانید با رفتن به منوی تنظیمات آن را به صورت دستی بررسی کنید. اگر در کشور دیگری زندگی می‌کنید و اندروید ۱۳ را در Nokia G11 خود دارید که دیگر نیازی به رفتن بخش تنظیمات نیست.

در اخباری مرتبط نوکیا برای چندین دهه به خاطر تلفن‌های همراه مستحکم و قابل اعتماد  شهرت داشته و اکنون این شرکت با عرضه گوشی‌های هوشمند جدید نوکیا C300 و C110، جهشی رو به جلو دارد. این دو دستگاه قرار است به زودی راهی ایالات متحده شوند و مشخصات رسمی آن فاش شده است.

گوشی نوکیا G11 آپدیت شد

نوکیا C300 پیشرفته‌تر از این دو مدل است. این دستگاه دارای قابلیت ۵G بوده که به معنای سرعت اینترنت سریع‌تر و اتصال روان‌تر است. این گوشی همچنین دارای استاندارد ضداب IP52 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است که برای کسانی که همیشه در حال حرکت هستند یک امتیاز محسوب می‌شود.

این دستگاه دارای یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی بوده که باید انرژی کافی برای دوام در طول روز را در اختیار شما قرار دهد. با این حال، آن را با اندروید ۱۲ عرضه می‌کند، که ممکن است برای برخی که نسخه جدیدتر اندروید را ترجیح می‌دهند، مشکل ساز باشد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا