اخبار

اهدای دو جایزه انجمن صدا و تصویربرداری اروپا (EISA) به هوآوی

اهدای دو جایزه انجمن صدا و تصویربرداری اروپا (EISA) به هوآوی

برای دو محصول P10 و Watch 2

 
شرکت هوآوی دو جایزه ارزشمند از انجمن صدا و تصویر برداری اروپا (EISA) برای دو محصول خود دریافت نمود.
هوآوی مفتخر به دریافت جایزه “دوربین گوشی هوشمند سال“ (EISA Smartphone Camera 2017-2018) برای گوشی HUAWEI P10 خود و همچنین جایزه “محصول پوشیدنی سال” (EISA Wearable Device 2017-2018) برای محصول HUAWEI Watch 2 خود که یک ساعت هوشمند می باشد، از این انجمن معتبر اروپایی شد.
این جوایز تعهد این شرکت به کیفیت، طراحی و بازده محصولات خود را نشان می دهد. البته هوآوی در سال های قبل هم از این انجمن جوایزی برای محصولات خود دریافت نموده بود که به عنوان نمونه می توان به جایزه بهترین گوشی سال که در سال ۲۰۱۳ به گوشی P6 این شرکت داده شد اشاره نمود.
هوآوی در مدل P10 با همکاری شرکت صاحب نام Leica دوربین قدرتمندی طراحی نمود که کیفیتی متمایز را به دنیای گوشی های تلفن همراه عرضه و نامزد دریافت جایزه برای دوربین تلفن همراه از انجمن صدا و تصویربرداری اروپا (EISA) شد. دوربین تعبیه شده در مدل P10 از دو لنز برای تجربه عکاسی با جزئیات مشابه دوربین های حرفه ای برخوردار است. این دوربین از تکنولوژی هایی مانند تشخیص سه بعدی چهره و نوردهی داینامیک برای عکاسی با کیفیت عالی بهره می برد.
 

 
HUAWEI Watch 2 هم به عنوان یک ساعت هوشمند در رده محصولات پوشیدنی در هر دو حوزه زیبایی و کارایی حرف های زیادی برای گفتن دارد به همین دلیل جایزه محصول پوشیدنی سال را از این انجمن به خود اختصاص داد. این ساعت سبک و راحت که بخش روی بدنه آن از سرامیک ساخته شده، از قابلیت های متنوعی مانند ارتباط مستقل ۴G، بلوتوث، GPS و نرم افزارهای سلامتی بهره می برد.
گلوری ژانگ، مدیر ارشد بازاریابی شرکت هوآوی در ارتباط با دریافت این دو جایزه ارزشمند گفت :”هوآوی با بهره گیری از خلاقیت معناداری در تولیدات خود سعی دارد محصولاتی در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار دهد که ایشان عاشق کار با آنها باشند. ما برای دریافت دو جایزه از سازمان معتبری چون EISA برای  دو محصول P10 و Watch 2 خود بسیار خوشحال هستیم. از تلفن های هوشمند گرفته تا محصولات پوشیدنی، ما همه تلاش خود را برای از بین بردن محدودیت های تکنولوژی و طراحی خواهیم کرد تا تجربه ایجاد کنیم که به شکل هوشمند مردم را به چیزهایی که برای آنها بسیار مهم است متصل نماید.”

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا