اخبار تکنولوژی

اولین اطلاعات از تبلت شیائومی Pad 7 Pro

شیائومی پد ۶ پرو با پردازنده کوالکام Snapdragon 8+ Gen 1 در آوریل امسال رونمایی شد. اکنون، گویی این برند فناوری چینی در حال کار روی شیائومی Pad 7 Pro به عنوان جانشین احتمالی است.

هیچ اطلاعات رسمی در مورد اینکه چه زمانی این تبلت را خواهیم دید، وجود ندارد، اما قبل از هر گونه اطلاعیه رسمی، مشخصات این تبلت در وب ظاهر شده است. شیائومی پد ۷ پرو با تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کار خواهد کرد. ممکن است دارای یک نمایشگر LCD با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز باشد.

افشاگر صنعت Digital Chat Station در Weibo فاش کرده است که شیائومی Pad 7 Pro دارای صفحه نمایش LCD با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز است. گفته می‌شود که این دستگاه با پردازنده کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 عرضه خواهد شد. اگر این افشا صحت داشته باشد، محصول جدید نسبت به شیائومی پد ۶ پرو یک ارتقا جدی محسوب شده که از چیپ اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ برخوردار است. علاوه بر این، گفته شده که تبلت آینده دارای یک ماژول دوربین مربع شکل در قسمت فوقانی بدنه عقب دستگاه است.

شیائومی پد ۶ پرو در ماه آوریل همراه شیائومی پد ۶ عرضه شد. قیمت آن از ۲۳۹۹ یوان برای نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت شروع می‌شود. صفحه نمایش ۱۱ اینچی ۲.۸K (1800×2880 پیکسل) LCD با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز هم دارد. در بخش دوربین حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر عمق ۲ مگاپیکسل قرار گرفته و جلو نیز حسگر ۲۰ مگاپیکسل تعبیه شد.

شیائومی Pad 7 Pro با طراحی چشم نواز

تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 در شیائومی پد ۶ پرو وجود دارد. باتری ۸۶۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی ارائه می‌شود. این تبلت همچنین دارای چهار میکروفون و چهار بلندگوی استریو با پشتیبانی از Dolby Atmos است و گواهی صوتی Hi-Res را دریافت کرده است.

شیائومی هر سال نسل جدیدی از تبلت‌های پرچمدار خود را معرفی و عرضه می‌کند. سال جاری نیز چنین شده و شاهد معرفی سری شیائومی پد ۶ رده بالا با طراحی شیک و سخت افزار قوی بودیم. مشخص نیست نسل بعدی در چه تاریخی از راه خواهد رسید اما انتظار داریم اوایل سال ۲۰۲۴ یا اواسط آن باشد.

نسل فعلی در آوریل یا همان بهار ۲۰۲۳ معرفی شد، بنابراین عجیب نیست که سری شیائومی پد ۷ را بهار ۲۰۲۴ ملاقات کنیم و از راه برسد. شیائومی Pad 7 Pro بدون شک نسبت به قبل ارتقا چشمگیری خواهد داشت.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا