اخبار تکنولوژی

اولین اطلاعات تبلت ویوو پد ۳ فاش شد

Vivo در حال آماده شدن برای یک چرخه عرضه بزرگ است که باعث می‌شود محصولات مختلفی را رونمایی کند. این شامل تلفن‌های تاشو، دستگاه‌های پرچمدار و موارد دیگر خواهد شد. یکی از این دستگاه‌ها تبلت ویوو پد ۳ بوده و اکنون، یک افشاگر اطلاعاتی به یکی از مشخصات کلیدی آن دست یافت.

این خبر از Digital Chat Station که اطلاعاتی را در Weibo به اشتراک گذاشته بود، منتشر شد.در پست آنلاین، DCS ادعا کرد که Vivo Pad 3 آینده به تراشه مدیاتک Dimensity 9300 مجهز خواهد شد. این بدان معنی است که تبلت یک محصول سطح پرچمدار بوده و می‌تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد. همچنین جانشین مستقیم ویوو Pad 2 است که در اوایل سال جاری با پردازنده کوالکام Snapdragon 8+ Gen 1 عرضه شد.

شایان ذکر بوده که Dimensity 9300 همان چیپست است که به گوشی‌های هوشمند Vivo X100 و X100 Pro که اخیراً رونمایی شدند، قدرت می‌دهد. برای کسانی که نمی‌دانند، سری X100 جدیدترین دستگاه‌های پرچمدار غول فناوری چینی است. متأسفانه، منبع اطلاعات جزئیات دقیق دیگری در مورد Vivo Pad 3 فاش نکرد.

تبلت ویوو پد ۳ با طراحی و سخت افزاری جذاب از راه می رسد

انتظار می‌رود این برند در آوریل ۲۰۲۴ مدل Vivo X100 Ultra را معرفی کند. این مدل برترین مدل سری X100 خواهد بود و طبق گزارش‌ها از تراشه Snapdragon 8 Gen 3 قدرت می‌گیرد. بنابراین این احتمال وجود دارد که Pad 3 نیز در کنار این دستگاه معرفی شود. با این حال، مشخص نیست که آیا ویوو این تبلت را همراه با X100 Ultra، X Fold 3 و X Flip 2 در جریان همان رویداد معرفی خواهد کرد یا خیر. بنابراین برای به‌روزرسانی‌های بیشتر در اطراف بمانید.

انتظار داریم ویوو محصولات مختلفی را در نیمه نخست سال ۲۰۲۴ معرفی کند. البته برای انتها ۲۰۲۳ نیز چند محصولی برای معرفی خواهد داشت. یکی از آنها گوشی تاشو فلیپ است و انتظار داریم تا پایان ۲۰۲۳ معرفی شود. تاکنون این برند ثبت علامت تجاری متعددی داشته و عجیب نیست شاهد معرفی چند مدل جدید باشیم.

کمپانی مورد اشاره در تلاش بوده نسبت به رقبا چینی دیگر همچون اوپو، وان پلاس، ریلمی و برخی دیگر بتواند محصولات هیجان انگیز و جذاب‌تری توسعه دهد. اطلاعات محدود است و نباید به شایعات بی اساس اشاره کرد. بنابراین تنها باید به انتظار ادامه داد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا