اخبار تکنولوژی

اولین اطلاعات گوشی ناتینگ فون ۲a

شایعات در مورد یک گوشی ناتینگ فون ۲a مقرون به صرفه به گوش میرسد، و اکنون یک افشا جدید به ما نگاهی اجمالی به ظاهر آن می‌دهد. یک طرح شماتیکی که توسط توسعه دهنده اندروید دیلان روسل در توییتر/X به اشتراک گذاشته شده است، آرایش احتمالی دوربین را نشان می‌دهد که کاملاً با Nothing Phone اصلی متفاوت است.

این طرح نشان داده که فون ۲a دارای یک ماژول دوربین مرکزی و افقی در عقب بوده که ظاهراً دارای دو لنز است. این از طراحی‌های قبلی گوشی Nothing جدا است. منبع دیگری در توییتر که برای اولین بار وجود فون (۲a) را فاش کرد، با افزودن اعتبار به این افشا، یک تصویر اولیه را به اشتراک گذاشت که سیستم دوربین دوگانه را در کنار یک فلاش LED نشان می‌دهد.

این انتخاب طراحی به وضوح فون (۲a) را به عنوان گزینه‌ای مقرون به صرفه‌تر در خط تولید Nothing متمایز می‌کند، که ممکن است برای برخی مهم باشد. دور دوربین توسط سه نوار نوری LED Glyph احاطه شده که بسیار کوچکتر از آنچه در فون (۱) و فون (۲) دیده‌ایم. با این وجود، به نظر می‌رسد که چراغ LED همچنان از اعلان‌ها و ادغام برنامه‌ها مشابه فون (۲) پشتیبانی دارد.

گوشی ناتینگ فون ۲a در نزدیکی

ناتینگ فون 2a

در بخش سخت افزاری، انتظار می‌رود فون (۲a) از تراشه مدیاتک Dimensity 7200 ، یک تراشه هشت هسته‌ای که اوایل امسال معرفی شد، استفاده کند. دارای دو هسته Cortex-A715 با فرکانس ۲.۸ گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A510 است. همچنین یک تراشه گرافیک Mali G610 MC4 برای مدیریت تصاویر روی دستگاه وجود دارد.

این افشا همچنین به فون (۲a) با نام رمز «پکمن» اشاره دارد، که با سنت Nothing در استفاده از نام‌های بازی‌های ویدیویی کلاسیک برای تلفن‌های خود مطابقت دارد. در مورد اینکه چه زمانی می‌توانیم انتظار داشته باشیم که Nothing Phone (2a) را در فروشگاه‌ها ببینیم، به نظر می‌رسد که باید تا کنگره جهانی موبایل (MWC) در ماه فوریه صبر کنیم.

ناتینگ فعلا هیچ چیزی را تایید نکرده و باید منتظر اخبار موثق و اطلاعات کامل باشیم. این برند نوظهور که مدت زمان کوتاهی از فعالیت آن به عنوان شرکت بریتانیایی می‌گذرد، سعی دارد در سال‌های آینده سبد محصول خود را کامل‌ کرده تا اقشار بیشتری را سمت برند خود جلب کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا