اخبار تکنولوژی

اولین تصویر رندر گوشی ایسوس Zenfone 11 Ultra

گوشی ایسوس Zenfone یک پرچمدار جمع و جور در بازار بوده است. ظاهراً این برند تایوانی در حال کار بر روی نسل بعدی دستگاه‌های Zenfone است. گفته می‌شود این سری دو مدل Zenfone 11 و ایسوس Zenfone 11 Ultra خواهد داشت.

مورد بعدی در وب سایت‌های گواهی بلوتوث SIG و SDPPI مشاهده شده است. اکنون، Zenfone 11 Ultra در رندرها و مشخصات فاش شده است. یکی از کاربران Reddit تصاویری از Zenfone 11 Ultra را در جدیدترین سیستم عامل ROG Phone 8 مشاهده کرده است. رندرها و مشخصات فاش شده نشان می‌دهد که دستگاه می‌تواند یک نسخه تغییر نام تجاری از ROG Phone 8 باشد اما با کمی تغییرات.

اگر واقعاً این موضوع صحت داشته باشد، برند تایوانی از برچسب پرچمدار جمع و جور دور می‌شود مگر اینکه یک نوع استاندارد Zenfone 11 وجود داشته باشد. تصاویر فاش شده Zenfone 11 Ultra را با طراحی مشابه ROG Phone 8 نشان می‌دهد. دارای قاب تخت و ماژول دوربین بیرون زده به رنگ مشکی است.

پنل عقب نیز دارای خطوط مورب بوده و دستگاه در رنگ‌های آبی Skyline، Verdue Green، Dessert Sienna، Eternal Black و Misty Grey دیده می‌شود. البته هیچ برند ROG روی گوشی وجود ندارد. تصویر فاش شده از جعبه خرده فروشی، نام Zenfone 11 Ultra را تایید می‌کند.

ایسوس Zenfone 11 Ultra یک پرچمدار جذاب

ایسوس Zenfone 11 Ultra

کاربر Reddit همچنین برگه مشخصات Zenfone 11 Ultra را به اشتراک گذاشته است. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی AMOLED سامسونگ با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل به همراه نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز LTPO خواهد بود. نرخ نوسازی کمتر از ۱۶۵ هرتز بوده که در سری ROG Phone 8 یافت می‌شود. در بخش دوربین، این گوشی هوشمند دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی OIS Gimbal همراه با لنز تله فوتو ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است.

در بخش سخت افزاری، برگه مشخصات ذکر می‌کند که Zenfone 11 Ultra به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ همراه با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود. باتری ۵۵۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۶۵ وات و شارژ بی سیم ۱۵ واتی دارد. اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا برند تایوانی محصول جدید را معرفی و عرضه کند.

انتظار داریم بزودی اخبار بیشتری دردسترس قرار گیرد. این کمپانی پیشتر بود که سری راگفون ۸ را در دو مدل معرفی و عرضه کرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا