اخبار تکنولوژی

اولین تصویر زنده گوشی شیائومی ردمی A3

Redmi در حال آماده شدن برای معرفی گوشی هوشمند مقرون به صرفه شیائومی ردمی A3 خود در آینده نزدیک است. طراحی و مشخصات گوشی ابتدا از طریق پوسترهای خرده فروشی یافت شده در چندین خرده فروش آفریقایی فاش شد.

اخیراً تصاویر زنده‌ای از این دستگاه با حسن نیت GSMArena منتشر شده است. طبق گزارش، Redmi A3 دارای صفحه نمایش ۶.۷۱ اینچی بوده که به طور قابل توجهی بزرگ‌تر از مدل‌های قبلی خود که دارای نمایشگرهای ۶.۵۲ اینچی بودند، است. طراحی جزیره دوربین نیز متفاوت بوده، شبیه به ماژول دوربین دایره‌ای موجود در سری Realme 11 Pro.

گزارش قبلی نشان داده بود که این گوشی دارای یک پنل +HD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز با حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت و LCD است. این گوشی دارای دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است.

در بخش سخت افزاری، پردازنده مدیاتک با ۴ گیگابایت رم LPDDR4X و حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه eMMC 5.1 همراه است. این دستگاه دارای رم مجازی تا ۴ گیگابایت و درگاه کارت حافظه microSD برای افزایش فضای ذخیره‌سازی خواهد بود.

منبع تغذیه دستگاه یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۰ وات خواهد بود. این گوشی از دو سیم کارت، ۴G، وای فای ۲.۴ گیگاهرتز، بلوتوث ۵.۰ و سیستم‌های ناوبری ماهواره‌ای مختلف پشتیبانی خواهد کرد. جک ۳.۵ میلی‌متری صدا را حفظ کرده و از درگاه USB Type-C برای شارژ استفاده می‌کند.

شیائومی ردمی A3 در راه است

شیائومی ردمی A3

شیائومی یک شرکت چند ملیتی الکترونیکی چینی است که مقر آن در پکن است. این شرکت در سال ۲۰۱۰ تأسیس شد و در حال حاضر سومین تولیدکننده بزرگ گوشی هوشمند در جهان است. شیائومی طیف گسترده‌ای از محصولات را تولید می‌کند، از جمله تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها، پوشیدنی‌ها، لوازم خانگی هوشمند و لوازم جانبی.

شیائومی به دلیل قیمت‌گذاری مقرون به صرفه و ویژگی‌های نوآورانه‌اش شناخته شده است. این شرکت اغلب به عنوان «اپل شرق» نامیده می‌شود. شیائومی به دلیل استراتژی بازاریابی آنلاین قوی خود و جامعه طرفداران وفادار خود شناخته شده است. شیائومی یک شرکت در حال رشد سریع است که به سرعت در حال گسترش به بازارهای جدید است. این شرکت در حال حاضر در بیش از ۱۰۰ کشور جهان فعالیت دارد و هدف آن تبدیل شدن به یکی از بزرگترین شرکت های الکترونیکی جهان است.

باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند چه برنامه‌ای در سر دارد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا