اخبار تکنولوژی

اولین تصویر واقعی گوشی گلکسی A35

سامسونگ بازار گوشی‌های ارزان قیمت سال ۲۰۲۴ را با دستگاه‌هایی مانند گلکسی A05، A15 و A25 آغاز کرده است. اما بر کسی پوشیده نیست که این شرکت در حال کار بر روی دو گوشی میان رده جدید گلکسی A، یعنی گلکسی A55 و گوشی گلکسی A35 است.

گلکسی A35 به تازگی در آژانس تحقیقات رادیویی (RRA) در کره مشاهده شد و برای اولین بار یک عکس زنده از دستگاه ظاهر شد. این عکس یک طراحی آشنا را با یک پنل عقب مسطح و برش‌های دایره‌ای مجزا برای دوربین نشان می‌دهد. این تصویر همچنین تأیید می‌کند که A35 دارای یک قاب صاف با عنصر طراحی به اصطلاح “کی آیلند” در اطراف دکمه‌های کناری است.

این نشانه طراحی به سری Galaxy A برای سال ۲۰۲۴ کمک می‌کند تا زبان طراحی آشنای One-Mas را حفظ کنند و در عین حال تشخیص مدل‌های ارزان قیمت را از پرچمداران Galaxy S24 و Galaxy S23 FE در یک نگاه برای کاربران آسان‌تر می‌کند.

برنامه RRA چیز زیادی در مورد A35 به جز شماره مدل SM-A356N فاش نمی‌کند که قابلیت‌های مورد انتظار ۵G را تایید کند. با این وجود، برخورد قبلی با گلکسی A35 (شماره مدل SM-A356U) از طریق بنچمارک آنلاین Geekbench نشان می‌دهد که این گوشی باید به حداقل ۶ گیگابایت رم و تراشه Exynos 1380 مجهز باشد.

گوشی گلکسی A35 با طراحی آشنا

 گلکسی A35

این تراشه دارای چهار هسته پردازنده Cortex-A55 با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز، چهار هسته A78 با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز، یک تراشه گرافیکی Mali-G68 MP5  و یک موتور هوش مصنوعی با ۴.۹ ترافلاپس است.

به نظر می‌رسد که گلکسی A35 دارای اندروید ۱۴ خواهد بود، به این معنی که باید با One UI 6 عرضه شود. در حال حاضر، سری گلکسی اس ۲۴ تنها گوشی است که به طور انحصاری به یک رابط کاربری ۶.۱ دسترسی دارد.

در مورد اینکه چه زمانی ممکن است سامسونگ گلکسی A35 را به طور رسمی معرفی کند، ممکن است در ماه مارس رخ دهد، اما هیچ سخن رسمی در این مورد وجود ندارد. گلکسی A34 با ارزشی که دارد در ۱۴ مارس ۲۰۲۳ معرفی شد و قبل از پایان همان ماه به فروش رسید. سامسونگ همیشه سعی داشته سبد محصول خود را با مدل‌های جذابی همراه سازد تا بتواند نظر علاقمندان را جلب کند. این برند کره‌ای سابقه درخشانی در ارائه گوشی‌های خوش قیمت دارد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا