اخبار

اوپو ۱۵میلیون تلفن مجهز به فناوری شارژ فوق سریع VOOC به فروش رسانده است

VOOC نام فناوری شارژ فوق سریع مختص گوشی‌های هوشمند اوپو است که بسیار سریع‌تر از فناوری شارژ سریع موجود در بازار عمل می‌کند. مدیر عامل این شرکت، وو کیانگ، در جدیدترین اظهار نظر خود بیان کرده است که اوپو بیش از ۱۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند مجهز به این فناوری را به فروش رسانده است.
 

گوشی‌های پرچمدار همگی ویژگی‌هایی دارند که آن‌ها را از سایر گوشی‌های هوشمند متمایز می‌کند. صفحه‌نمایش ۴K در اکسپریا زد ۵ پریمیوم، صفحه‌نمایش خمیده در گلکسی اس ۶ اج و فناوری لمس سه بعدی در آیفون ۶ اس از این موارد هستند. یکی از مواردی که پرچمداران اوپو را متمایز می‌کند امکان شارژ فوق سریع با نام VOOC است که مدیر عامل این شرکت مدعی است بیش از ۱۵ میلیون دستگاه مجهز به این فناوری را به فروش رسانده‌اند.
 
فناوری شارژ VOOC اوپو بسیار پیشرفته بوده و مزیت‌های زیادی در قیاس با فناوری‌های موجود دارد. اوپو آداپتور شارژ سفارشی‌سازی شده دارد و باتری، مدارهای درونی و کابل داده‌ی آن نیز متناسب این فناوری ساخته شده‌اند. به علاوه فناوری شارژ سریع VOOC سیستم محافظت ۵ نقطه‌ای دارد که باعث محافظت از باتری و گوشی‌ هوشمند شما می‌شود تا در اثر این نوع شارژ هیچ گونه آسیبی نبینند.
 
اوپو شرکتی است که گوشی‌های باکیفیت مجهز به فناوری‌های پیشرفته دارد؛ اما همواره قیمت بالای آن مانع از فروش زیاد گوشی‌های اوپو شده است. اوپو قصد دارد تا در ماه‌های آینده وارد بازار ایران شود  و اگر قیمت گوشی‌های خود را بتواند پایین‌تر بیاورد موفق خواهد شد نظر مثبت بسیاری را به سمت خود جلب کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا