اخبار تکنولوژی

اپل ایرپادز پرو نسخه دراگون ادیشن معرفی شد

شرکت اپل به مناسبت سال نو چینی، هدفون ایرپادز پرو نسخه دراگون ادیشن را معرفی کرد. اپل نسخه ویژه سال Dragon AirPods Pro را در کشورهای مختلف آسیایی عرضه می‎‌کند.

این اولین باری نیست که غول فناوری کوپرتینویی نسخه محدود AirPods Pro را عرضه می‌کند. علاوه بر این، اپل همچنین تبلیغات سال نو چینی را با ارائه تخفیف در برخی از محصولات کلیدی اجرا می‌کند.

همانطور که توسط MacRumors مشاهده شد، نسخه ویژه AirPods Pro در فروشگاه آنلاین اپل در چین، هنگ کنگ، تایوان، سنگاپور، ویتنام و ماکائو در دسترس است. آنها همچنین در کره جنوبی عرضه خواهند شد که در آن سال اژدهای آبی است. این هدفون TWS دارای نماد اژدها بر روی کیس شارژ و باکس خرده فروشی است. البته نسخه ویژه دارای یک اژدهای قرمز است که در کنار جعبه خرده فروشی چاپ شد.

ایرپادز پرو نسخه دراگون ادیشن از راه رسید

جدا از تغییرات جزئی، AirPods Pro همان طراحی و مشخصات صوتی و همچنین قیمت نسخه استاندارد را حفظ کرده است. ـدر همین حال، اپل چین نیز از ۱۸ ژانویه تا ۲۱ ژانویه بر روی محصولات مختلف تخفیف دارد. مشتریان می‌توانند تا ۵۰۰ یوان (۷۰ دلار) و ۸۰۰ یوان (۱۱۲ دلار) در سری آیفون ۱۵ و مک بوک ایر ۱۵ اینچی صرفه جویی کنند. همچنین تخفیف‌هایی برای iPad، Apple Watch و غیره وجود دارد. غول فناوری مستقر در کوپرتینو معمولاً فروش‌های تبلیغاتی را در چین از طریق کانال‌های رسمی خود انجام می‌دهد و در مقابل آن را به نمایندگی‌های مجاز واگذار می‌کند.

همچنین تصویر زمینه سال اژدها برای آیفون، آیپد و مک در وب سایت اپل در هنگ کنگ موجود است. در دیگر خبرها اپل به طور محتاطانه تعداد مواردی را که می‌توانید با برنامه Find My خود ردیابی کنید افزایش داده است و بی‌سروصدا محدودیت قبلی را از ۱۶ به ۳۲ دستگاه رساند.

این تغییر اولین بار توسط Nicolas Alveraz (@nicolas09F9) در یک سند پشتیبانی اپل مشاهده شد. محدودیت به‌روزرسانی‌شده برای طیف وسیع‌تری از دستگاه‌ها نسبت به قبل اعمال می‌شود، از جمله AirTags، هدفون‌های اپل، کیف‌پول‌های جدیدتر MagSafe و حتی لوازم جانبی شبکه Find My شخص ثالث مانند دوچرخه‌های الکترونیکی.

شایان ذکر است که برخی از مدل‌های AirPods به عنوان چندین آیتم در Find My به حساب می‌آیند. ایرپادز معمولی و نسل اول ایرپاد پرو دو مورد هستند، در حالی که نسل دوم ایرپاد پرو به دلیل قابلیت ردیابی کیس شارژ به صورت جداگانه، سه مورد هستند. این افزایش محدودیت ردیابی احتمالاً نگرانی‌های برخی از کاربرانی را که به سرعت به محدودیت ۱۶ مورد قبلی رسیده‌اند، برطرف می‌کند، به خصوص با معرفی AirTags و گسترش شبکه Find My به دستگاه‌های شخص ثالث.


نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا