اخبار

اHTC u12 plus با ۸ گیگابایت رم عرضه می شود

HTC u12 plus به احتمال خیلی زیاد آخرین تیر نجات اچ تی سی برای عرضه به بازار جهانی خواهد بود. این گوشی با ۸ گیگابایت رم عرضه خواهد شد.اچ تی سی قصد دارد در سال ۲۰۱۸ تنها یک پرچم دار به بازار جهانی معرفی کند و سایر گوشی هایش میان رده هایی با قیمت متوسط خواهند بود. در حال‌حاضر، گوشی دیرایز ۱۲ و دیزایر ۱۲ پلاس توسط اچ‌تی‌سی به همراه مدل یو ۱۱ آیز (U11 EYEs) به ترتیب به عنوان مدل‌هایی مقرون به صرفه و میان‌رده معرفی شده است. از سوی دیگر به جای این که نسل بعدی اچ تی سی یو ۱۱ معرفی شود، HTC u12 plus به نمایش در خواهد آمد.

مشخصات کلی HTC u12 plus

این گوشی استثنایی اچ تی سی با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم عرضه خواهد شد؛ فضای ذخیره‌سازی با استفاده از کارت حافظه میکرو اس‌دی تا سقف دو ترابایت قابل افزایش خواهد بود. هرچند که هنوز میکرو اس دی ۲ ترابایتی معرفی نشده و ماکزیمم ظرفیت حافظه میکرو اس دی ۴۰۰ گیگابایت است.
پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام، عهده دار پردازش اصلی HTC u12 plus خواهد بود. تراشه مذکور از مودم X20 LTE استفاده می‌کند و با توجه به تصویر به‌دست آمده از یک گوشی اچ‌تی‌سی، انتظار داریم یو ۱۲ پلاس سرعت دانلود حداکثری ۱.۲ گیگابیت بر ثانیه ارائه دهد.
HTC u12 plus به صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن +QHD و نسبت ابعاد ۱۸ به ۹ مجهز خواهد بود؛ پیش‌تر اعلام شده بود این مدل از صفحه‌نمایش ۶.۰ اینچی بهره می‌گیرد. عرضه جدیدترین گوشی از سری «یو» با نمایشگر ۵.۵ اینچی، یک عقب‌گرد نسبت به یو ۱۱ پلاس به شمار می‌رود؛ این گوشی با صفحه‌نمایش ۶.۰ اینچی ارائه شده بود. با این که هنوز مشخص نیست چینش دو سیم کارت و حافظه آن به صورت هیبریدی است یا این که فضای مجزا برای هر دو در نظر گرفته شده، اما HTC u12 plus  به طور قطع دو سیم کارت خواهد بود.
اچ تی سی یو 12 پلاس
دوربین سلفی این گوشی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت HDR Boost آست. در قاب پشتی نیز از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد که در پس لنزی با دیافراگم f/1.5 قرار دارد و از قابلیت فوکوس خودکار UltraSpeed برخوردار است. با وجود شایعات گذشته مبنی بر عرضه یو ۱۲ پلاس با دوربین دوگانه، در لیست مشخصات فاش شده به این قابلیت اشاره نمی‌شود.
در این گوشی استاندارد Qi یا شارژ سریع نیز در نظر گرفته شده و همچنین سیستم شارژ سریع نسخه ۴٫۰ کوالکام نیز در آن قرار دارد. صدای دالبی Boom Sound، پشتیبانی از NFC و بدنه ضدآب با دریافت گواهی IP68 از دیگر مشخصات گوشی HTC u12 plus خواهد بود. به نظر می رسدHTC u12 plus در اواخر اردیبهشت ماه معرفی شود.
 


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا