اخبار

اکسپریا تاچ سونی معادلات بازار را تغییر خواهد داد

اکسپریا تاچ سونی معادلات بازار را تغییر خواهد داد

اکسپریا تاچ

کمپانی سونی در ماه فوریه سال میلادی جاری از اکسپریا تاچ رونمایی کرد. این دستگاه درواقع یک گجت اندرویدی است که می‌تواند محتوای خود را به‌جای صفحه نمایش بر روی هر سطح صافی به‌صورت پروژکتور بازتاب کند. این دستگاه می‌تواند به این صورت صفحه‌نمایشی ۲۳ اینچی را تولید کند که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و فرمان‌ها را به‌صورت لمسی دریافت می‌کند. اکسپریا تاچ می‌تواند محتوای خود را بر روی دیوارهایی با سایز ۸۰ اینچ نیز بازتاب داده و کاربران می‌توانند با فناوری خواندن حرکات بدن که در این دستگاه قرار داده شده است با آن در ابعاد یاد شده کار کنند.

سونی در ابتدای ماه جاری قیمت این دستگاه در ایالات متحده را رقمی حدود ۱۷۰۰ دلار تخمین زد اما هم‌اکنون این کمپانی دستگاه یاد شده را با قیمت‌هایی اندک متفاوت در بازارهای مختلف دیگر اعم از انگلستان، فنلاند، فرانسه، اسپانیا، دانمارک، نروژ و سوئد ارائه کرده است.

دستگاه اکسپریا تاچ علاوه بر فروشگاه آنلاین اکسپریای سونی در چند فروشگاه فیزیکی دیگر در کشورهای یاد شده در دسترس خواهد بود. سونی اعلام کرده است که این دستگاه در ماه آینده در کشورهای دیگر جهان نیز عرضه خواهد شد.  نسخه اندروید این دستگاه ۷٫۰ نوقا بوده و با مشخصات زیر ارائه می‌شود:

سیستم پروژکتور SXRD یا سه رنگ اصلی در رزولوشن ۱۳۶۶x768 و زوم خودکار

رم ۳ گیگابایتی LPDDR3

۳۲ گیگابایت حافظه داخلی (دارای درگاه میکرو اس دی)

دوربین ۱۳ مگاپیکسلی

وای‌فای

NFC

بلوتوث نسخه ۴٫۲

جی‌پی‌اس

اسپیکرهای استریو

درگاه USB نوع C

درگاه HDMI نوع D

میکروفن یکپارچه

بااین‌حال باتری در نظر گرفته‌شده برای اکسپریا تاچ اندکی ضعیف به نظر می‌رسد و می‌توان انتظار داشت که این گجت بیشتر عمر خود را به شارژ متصل باشد. البته هنوز شرایط بهبود این امکان وجود دارد ولی در مرحله نخست نمی‌توان انتظار چنین موضوعی را داشت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا