اخبار تکنولوژی

ایسوس ROG Ally 2 اواخر امسال از راه می رسد

ایسوس کنسول بازی ROG Ally را در ماه می سال گذشته در بازارهای جهانی عرضه کرد. بخش کنسول‌های بازی دستی به طور فزاینده‌ای با Steam Deck، Lenovo Legion Go، Nintendo Switch و MSI Claw که اخیراً معرفی شده، رقابتی می‌شود. اکنون، در حاشیه معرفی ZenBook 14 OLED در هند، معاون ایسوس Arnold Su جزئیات کلیدی را در مصاحبه‌ای تایید کرده است. گفته شده که کنسول دستی ایسوس ROG Ally 2 امسال معرفی خواهد شد.

در مصاحبه‌ای با Techlusive، آرنولد سو فاش کرد که ایسوس قصد دارد جانشینی برای ROG Ally در سال جاری بیاورد. این برند تایوانی به احتمال زیاد نسل دوم را عرضه خواهد کرد. به نقل از مدیر اجرایی، این شرکت به حفظ ویژگی‌های ویندوز و تمرکز بیشتر بر روی بازی ادامه خواهد داد. سو همچنین گفت که ایسوس در کمتر از یک سال از عرضه خود حدود ۷۰ تا ۸۰ هزار دستگاه از ROG Ally فروخته است. خریداران در هند در مقایسه با بازارهای توسعه‌یافته که ضریب نفوذ رایانه‌های شخصی بالایی دارند، عمدتاً اولین کاربران کنسول بازی بودند.

مدیر ایسوس همچنین دیدگاه دیگری در مورد توجه بیشتر لپ تاپ‌های بازی به اشتراک گذاشت. از بخش دسکتاپ بازی در هند و در سطح جهانی پیشی گرفته است. گیمرهای هاردکور هنوز کامپیوترهای دسکتاپ را ترجیح می‌دهند اما گیمرهای معمولی را ترجیح نمی‌دهند. ایسوس همچنین در حال گسترش قابلیت‌های تولید خود در هند است. این برند از امسال تولید رایانه‌های شخصی بازی را در هند آغاز خواهد کرد.

ایسوس ROG Ally 2 در راه است

ایسوس ROG Ally دارای صفحه نمایش ۷ اینچی FHD با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت است. این دستگاه از پردازنده AMD Ryzen Z1 Extreme همراه با گرافیک Radeon Navi3 بهره می‌برد. این کنسول دارای ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است. انرژی این دستگاه توسط یک باتری ۴۰ وات ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ واتی تامین می‌شود.

در دیگر خبرها شرکت معروف ایسوس بسیاری از گجت‌های خود را در رویداد CES 2024 که در لاس وگاس برگزار شد رونمایی کرد. از میان گجت‌هایی که ایسوس در این رویداد خاص معرفی کرد، یکی از آنها مش روتر ایسوس ZenWiFi BQ16 Pro است.

این روتر WiFi 7 سرعت تا ۳۰ گیگابیت بر ثانیه و تا ۸۰۰۰ فوت مربع برد دارد. این مدل با گنجاندن پورت‌های اترنت ۱۰ گیگابیت در ثانیه ارائه می‌شود که به کاربران امکان می‌دهد از اتصالات سیمی پرسرعت لذت ببرند. مجهز به فناوری AiMesh چهار باند است که پتانسیل‌های WiFi 7 را در همه باندها باز می‌کند، به علاوه بک هال اختصاصی ۶ گیگاهرتزی با هوش مصنوعی به اطمینان از اتصالات بدون تراکم ایجاد می‌کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا