اخبار تکنولوژی

این تلفن Nothing Phone (2a) است

تلفن Nothing Phone (2a)، جانشین Nothing Phone (1) اخیراً در تصاویر زنده رویت شده است. اکنون، به لطف @OnLeaks، رندری از طراحی عقب گوشی هوشمند فاش شده است.

با توجه به رندر، Phone (2a)، دستگاه میان رده این شرکت، رابط انحصاری گلیف شرکت را کنار می‌گذارد، در حالی که زبان طراحی شفاف را حفظ می‌کند. این گوشی هوشمند دارای سیستم دوربین دوگانه در عقب است. برخلاف تصویر قبلی نسخه تست، که دارای یک ماژول دوربین در مرکز بود، یک دوربین دوگانه در سمت چپ گوشی قرار گرفته است.

دستگاه دارای یک زبان طراحی منحصر به فرد بوده که دارای یک طرح دایره‌ای بزرگ در نزدیکی ماژول دوربین بوده و به دنبال آن یک نوار خط شبیه نمای سطح بالایی از نوار اتصال مدار است. علاوه بر این، همچنین یک لوگوی Nothing در گوشه با برخی از جزئیات گواهی در سمت دیگر وجود دارد. ناتینگ، پس از تایید نام گوشی، نگفت که Phone (2a) با تمرکز بر ارائه تجربه بهینه گوشی هوشمند روزانه، دوبرابر کردن نیازهای اصلی کاربر، با تخصص و مهارت Nothing طراحی شده است.

تلفن Nothing Phone (2a) در نزدیکی

تلفن Nothing Phone (2a)

به گفته این شرکت، گوشی دارای برخی از محبوب‌ترین ویژگی‌های فون(۲) بوده و در عین حال از ارتقای واضحی در مقایسه با فون(۱) در هر طرف اطمینان حاصل می‌کند. می‌توانیم منتظر جزئیات بیشتری در MWC 2024 باشیم زیرا این شرکت رویدادی را در MWC 2024 در تاریخ ۲۷ فوریه برنامه‌ریزی کرده است.

ناتینگ (Nothing) یک شرکت نوپا در زمینه تولید محصولات تکنولوژی است که در سال ۲۰۲۰ توسط کارل پی، یکی از بنیانگذاران وان‌پلاس، در لندن تأسیس شد. این شرکت با شعار “بازگشت به اصول” پا به عرصه ظهور گذاشته و هدف خود را ارائه محصولاتی با طراحی مینیمالیستی، رابط کاربری ساده و قیمت مناسب عنوان می‌کند.

ناتینگ با وجود اینکه یک شرکت نوپا است، اما در مدت کوتاهی توانسته به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد. این شرکت با جذب سرمایه از سرمایه‌گذاران مشهور مانند تونی فادل، مخترع آی‌پاد، به دنبال توسعه محصولات خود و حضور در بازارهای جدید است. این برند در تلاش بوده تا سبد محصول خود را با مدل‌های متنوعی همراه سازد.

ناتینگ از برندهای نوپا و موفق بوده که قصد دارد سبد محصول خود را گسترش دهد. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا