اخبار

باتری بزرگ‌تر برای نسل بعدی آیفون

باتری آیفون
اخبار منتشر شده حاکی از آن هستند که نسل بعدی تلفن‌های همراه هوشمند شرکت اپل یعنی سری آیفون به باتری‌های بزرگ‌تری نسبت به نسل فعلی مجهز خواهند بود.
تلفن‌های هوشمند اپل هیچ‌گاه به داشتن باتری بسیار نیرومند مشهور نبوده‌اند ولی آیفون ۱۰ یا آیفون X توانست تا یکی از بهترین تجربه‌های باتری بر روی این سری همراه هوشمند را به کاربران این شرکت ارائه کند که این امر موجب شد تا شرکت اپل به فکر این بیفتد که این ساختار را برای تمامی مدل‌های بعدی آیفون‌ها پیاده سازی کند.
بر اساس گزارش‌های منتشر شده قرار است تا آیفون‌های سال ۲۰۱۸ از نظر باتری با پیشرفت بسیار بزرگی روبرو بوده و باتری‌های بزرگی را به کاربران خود ارائه کنند. در این میان تحلیلگر برجسته دستگاه‌های اپل که مینگ چی کو نام دارد، معتقد است که سه مدل بعدی آیفون‌ها که در سال ۲۰۱۸ رونمایی می‌شوند به باتری‌های L شکل مجهز خواهند بود و این امر موجب می‌شود تا از نظر ساختار باتری شباهت زیادی به آیفون X داشته باشند.
این موضوع موجب می‌شود که باتری مدل‌های بعدی آیفون نزدیک به ۳ هزار آمپرساعت توان داشته باشند در حالی که آیفون X در حال حاضر بهترین باتری این سری را با حجم ۲۷۱۶ آمپرساعت به کاربران این محصول ارائه می‌کند. با این وجود ممکن است فکر کنید که داشتن یک باتری بزرگ‌تر به معنای بزرگ‌تر شدن و ضخیم شدن تلفن همراه خواهد بود ولی همان‌طور که اشاره شد، ساختار ویژه L شکل برای این باتری‌ها موجب می‌شود تا شرکت اپل بتواند بدون این‌که مجبور به بزرگ‌تر کردن تلفن‌های همراه آیفون باشد باتری‌های بزرگ‌تری را بر روی این سری ارائه کند.
با این حال تا زمانی که این شرکت به صورت رسمی این موضوع را تائید نکند باید به این شایعات دل بست و ممکن است نسل‌های بعدی همراه اپل بازهم با یک باتری متوسط به بازار ارائه شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا