اخبار

بازی رایگان و جذاب بر روی نقشه گوگل

بازی رایگان و جذاب بر روی نقشه گوگل

بازی پک من بر روی نقشه گوگل

امروزه بسیاری از کاربران انتظار دارند تا در هر زمانی بتوانند به‌سادگی سرگرم شوند و در این میان شرکت‌ها نیز با قرار دادن بازی‌های مخفی در محصولات نرم‌افزاری آنلاین و آفلاین خود به‌خوبی به خواسته مشتریان پاسخ مثبت داده‌اند. از جمله محبوب‌ترین موارد در میان این بازی‌ها می‌توان به بازی دایناسور در گوگل کروم و بازی شطرنج در مسنجر فیس‌بوک اشاره کرد که البته مورد دوم برای کمتر کاربری شناخته شده است (زیرا این بازی بدون رابط گرافیکی انجام شده و تنا از طریق اعلام وضعیت حرکت مهره‌ها بر روی صفحه از طریق موقعیت فیزیکی آن‌ها انجام می‌شود.)

حال گوگل نیز در راستای افزایش خدمات تفریحی خود نسخه‌ای جدید از بازی کلاسیک پک من (Ms. Pac-Man) را بر روی نقشه گوگل پیاده سازی کرده است که با استفاده از این قابلیت می‌توان بازی یاد شده را بر روی خیابان‌های واقعی شهر در نقشه گوگل انجام داد.

کمپانی گوگل به‌تازگی نسخه‌ای ویژه از بازی پک من را منتشر کرده است که قابلیت اجرا بر روی گوگل و تمامی سیستم عامل‌ها از قبیل اندروید و iOS یا حتی کامپیوتر شخصی را دارد. این بازی در تاریخ ۴ آوریل سال جاری میلادی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

به‌زودی کاربران می‌توانند با لمس آیکون پک من بر روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS یا کلیک بر روی دکمه پک من در سمت چپ دسکتاپ خود به بازی وارد شوند. همچنین کاربران می‌توانند با ورود به حساب کاربری خود امتیاز کسب شده را در جدول جهانی امتیازات این بازی ثبت کرده و آن‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

شایان ذکر است که گوگل پیش از این نیز یک دوره آزمایشی برای این بازی را بر روی نقشه‌های خود پیاده سازی کرده بود ولی این بار بازی ارائه شده نسخه اصلی بوده و تا اطلاع ثانوی بر روی نقشه گوگل باقی خواهد ماند.

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا