اخبار

باز شدن قفل گوشی آنر ۷X از طریق چهره توسط آپدیت جدید

گوشی های آنر ۷X خود را چک کنید!

آنر ۷X با آپدیت جدید خود قابلیت باز شدن قفل با کمک چهره را به گوشی اضافه کرد. شما می توانید قابلیت جدید باز شدن قفل گوشی از طریق چهره خود را داشته باشید. آنر برندی جوان، نوآور و پیشرو زیر مجموعه گروه هواوی است که قابلیت پیشرفته و جدید باز شدن قفل گوشی با کمک چهره را در گوشی های اخیر خود با نام آنر ۷x  به بازار ارائه داده است.
گوشی آنر همیشه در نوآوری های تکنولوژیکی پیشگام بوده و خواهد بود و این قابلیت باز شدن قفل با کمک چهره نیز از این قاعده مستثنی نیست. این قابلیت تنها نیاز به یک به روز رسانی نرم افزاری دارد چرا که تیم آنر قبلاً در سخت افزار گوشی ملزومات و نیازمندی های این قابلیت جدید را در نظر گرفته و تعبیه کرده است.

مطالب مرتبط

این ویژگی منحصر به فرد، ارزش بیشتری را به این گوشی های قابل دسترس افزوده و ویژگی بهترین بودن را به آنها داده است. همانطور که از نام آن پیداست، این ویژگی بازشدن قفل با کمک چهره موجب می شود که شما بتوانید قفل گوشی آنر ۷x خود را با کمک چهره خودتان باز کنید. شما باید با دسترسی به قابلیت باز شدن قفل با کمک چهره در منوی تنظیمات گوشی، چهره خود را ثبت کنید و سپس به راحتی تنها با نگاه کردن به مقابل دوربین جلویی دستگاه خود، آن را باز کنید. این امر کمک می کند که تکنولوژی تشخیص چهره تعبیه شده، چهره شما را بشناسد و کاربرد باز شدن آسان قفل گوشی را علاوه بر اثر انگشت موجود در آن، الگوی رمزی یا باز شدن با پین را مقدور سازد.
کریس سان بایگونگ، نایب رئیس آنر در خاورمیانه و آفریقا همیشه این جمله را می گوید که ” آنر به عنوان یک برند جوان، مبتکر و به روز، همیشه در تلاش است که بالاترین و بهترین ویژگی را به مشتریانمان ارائه دهد” .
باز شدن قفل گوشی آنر ۷X از طریق چهره توسط آپدیت جدید
قابلیت باز شدن قفل گوشی با کمک چهره، از طریق آخرین به روز رسانی در گوشی آنر ۷x، در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. کاربرد باز شدن قفل با کمک چهره که بر پایه الگوریتم تشخیص چهره پیشرفته و مد روز توسعه یافته است، می تواند بلافاصله با اسکن چهره کاربر که قبلاً شناخته شده است برای باز شدن قفل گوشی هوشمند مورد استفاده قرار بگیرد. کاربران با کمک این کاربرد می توانند از یک ویژگی قدرتمند و پیشرفته کاربری در گوشی دوست داشتنی آنر ۷x لذت ببرند.
این قابلیت که بر اساس تکنولوژی شناخت بیومتریک ایجاد شده است٬ می تواند به شکل مؤثری از باز شدن قفل گوشی یک کاربر با استفاده از ویدئوها و عکس های تکثیر و کپی شده، عکس های چاپی یا شرایطی که در آنها چشم های کاربر در طول شناسایی چهره بسته هستند، جلوگیری کند.
همچنین آنچه که این قابلیت انجام می دهد این است که در زمانی که شما به صفحه قفل شده گوشی نگاه می کنید ، چهره شما را تشخیص می دهد و اعلانات و گزارشات گوشی تان را نیز برای این که بتوانید آنها را بخوانید در مقابلتان باز می کند. اگر شخص دیگری این کار را با گوشیتان انجام دهد، تمام اعلانات گوشی پنهان باقی می مانند. همچنین این قابلیت در زمانی که شما به گوشی نگاه می کنید اما هیچ کاری با گوشی موبایلتان ندارید نیز به کار برده می شود؛ یعنی صفحه گوشی تا زمانی که به آن نگاه می کنید خاموش نمی شود.
برای اطلاعات بیشتر لطفاً راه های ارتباطی زیر را بازدید فرمایید.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا