ریپورتاژ آگهی

بالا اوردن پیج اینستاگرام از صفر

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بسیار جذاب و سرگرم کننده است که می‌توان گفت تمام ما و اطرافیانمان تقریبا چندین ساعت از روز را به این شبکه اجتماعی اختصاص می‌دهیم. در این شبکه اجتماعی می‌توانید شاهد رشد هر نوع کسب و کاری باشید، پست‌های زیادی با موضوعات مختلف ببینید و با اشخاص جدیدی در این شبکه اجتماعی آشنا شوید که هزاران، صدها و حتی میلیون‌ها دنبال کننده دارند.

اما مطمعنا اولین سوالی که در رابطه با این پیج‌های اینستاگرامی در ذهنتان پیش می‌آید، این است که چگونه می‌توانیم مانند این افراد در اینستاگرام فالوور جذب کنیم، چگونه می‌توانیم به رشد بسیار بالا در اینستاگرام برسیم؟ و یا حتی نحوه بالا آوردن پیج اینستاگرام از صفر چگونه است؟ اگر شما هم صاحب یک کسب و کار در اینستاگرام هستید و می‌خواهید راز رشد در اینستاگرام را یاد بگیرید و دغدغه‌ی جذب فالوور را با هزار زحمت نداشته باشید، این مقاله برای شماست.

در ادامه به بررسی بهترین و سریع‌ترین روش های بالا بردن پیج اینستاگرام از صفر می‌پردازیم. علاوه برا این، اهمیتی ندارد که پیجتان را تازه راه اندازی کرده‌اید و یا حتی هیچ فالووری ندارید. تنها باید به موارد گفته شده در این مقاله توجه داشته باشید و از استمرار و صبر در این شبکه اجتماعی غافل نشوید.

 

چرا باید به رشد صفحه اینستاگرام اهمیت بدهیم؟

اینستاگرام یکی از پلتفرم‌های محبوب اجتماعی است که میلیون‌ها کاربر فعال دارد. بنابراین، با بهره‌گیری از این شبکه اجتماعی می‌توانید به جامعه‌ای بزرگ دسترسی پیدا کنید و نفوذی عمیق در بازار و میان رقبای کسب و کار خود داشته باشید. همچنین صفحه اینستاگرام به شما امکان می‌دهد تا با مخاطبان هدف خود در تعامل بوده و به آن‌ها پشتیبانی و خدمات بهتری ارائه کنید. این ارتباط مستقیم باعث افزایش اعتماد و تعامل بیشتر با مخاطبان هدفتان می‌شود.

 

راه‌های جذب فالوور در اینستاگرام

برای جذب فالوور در اینستاگرام، راهکارها و روش‌های متعددی وجود دارد که ممکن است هر کدام از آن‌ها برای کسب و کار شما جوابگو باشند. البته قبل از هر چیز دیگری، بهتر است بدانید که جذب فالوور واقعی در اینستاگرام زمان زیادی می‌طلبد و نیاز به تعیین استراتژی و توجه خاصی دارد. در ادامه به بررسی چند روش معمول برای جذب فالوور در اینستاگرام می‌پردازیم.

 

توجه به ظاهر کلی صفحه اینستاگرام

قبل از هرچیزی باید به بهینه سازی عکس پروفایل اینستاگرامتان بپردازید. ابتدا یک عکس مناسب برای پروفایل اینستاگرام خود انتخاب کنید. چرا که مخاطبان با دیدن این عکس ترغیب می‌شوند تا از صفحه شما بازدید کنند.

استخدام یک ادمین اینستاگرام حرفه‌ای

اگر به دنبال رشد سریع‌تر و تولید محتوای حرفه‌ای‌تر برای اینستاگرامتان هستید و زمان کافی برای بالابردن پیج اینستاگرامتان ندارید، می‌توانید با استخدام ادمین اینستاگرام این وضعیت را ساماندهی کنید. ادمین‌های اینستاگرام مسلط به تمام الگوریتم‌های این شبکه اجتماعی هستند و‌ می‌توانند حتی از صفر پیج اینستاگرامتان را بالا بیاورند. یک ادمین حرفه‌ای حتی می‌تواند فروش از اینستاگرامتان را چندین برابر کند.

تعامل با همکاران

اگر در اینستاگرام یک پیج فروشگاهی دارید و می‌خواهید کسب و کارتان رشد بهتری داشته باشد، باید برخلاف باوری که همه عموم مردم دارند سعی کنید که با رقبا و همکاران خود تعامل داشته باشید. از روش‌های افزایش مخاطبان و تعامل آن‌ها ایده بگیرید و در کسب و کار خود این روش‌ها را پیاده سازی کنید.حتماً محتوای رقبای خود را لایک کنید و کامنت بگذارید. چون بیشترین مخاطبان هدف شما آنجا قرار دارند. با این روش، اینستاگرام به طور خودکار پیج‌ شما را به عنوان پیشنهاد به دیگر مخاطبان نشان می‌دهد.

استفاده از چالش‌ها و ترندهای جدید

بالا اوردن پیج اینستاگرام از صفر

یکی از سریع‌ترین روش‌های رشد در اینستاگرام که مخاطبان را به شکل فوق العاده‌ای جذب می‌کند، استفاده از ترندهای روز و چالش‌های جدید است. با این ترندها در اینستاگرام بیشتر دیده می‌شوید، محتوای شما منجر به تعامل بهتر و بیشتر مخاطبان شده و با افزایش فالوور فوق العاده ای مواجه می‌شوید.

استوری‌های سرگرم کننده داشته باشید

استوری‌های اینستاگرام، یک بخش بسیار مهم و حیاتی برای کسب و کار شما هستند. اگر استوری‌ها برای مخاطبان شما جالب و سرگرم کننده باشند، برای دنبال کردن شما ترغیب می‌شوند و سعی می‌کنند با شما ارتباط برقرار کنند. در واقع شما در استوری‌ها کمی با مخاطبانتان صمیمی ‌تر هستید و‌ بیشتر خودتان و جزئیات روزمره‌تان را در معرض دید قرار می‌دهید. همین موضوع می‌تواند برای مخاطبان احساس کنجکاوی ایجاد کند.

بیوگرافی جذاب

در قسمت بیوگرافی باید خودتان را به درستی معرفی کنید. یک توضیح کوچک در رابطه با این که شما چه کسی هستید، چه کاری انجام می‌دهید در اختیار افراد قرار دهید. در واقع شما باید به مخاطبتان دلیلی بدهید که برای او مفید هستید و صفحه اینستاگرامتان برای مخاطب سودمند و یا سرگرم کننده است.

استفاده از هشتگ‌های مناسب

یکی دیگر از روش‌هایی که منجر به رشد پیج اینستاگرامتان می‌شود، استفاده از هشتگ مناسب در پست‌های اینستاگرام است. اگر‌ تازه شروع به بالابردن پیج اینستاگرامتان کرده‌اید، سعی کنید در کپشن پست‌هایی که منتشر می‌کنید حداقل از ۱۰-۲۰ هشتگ مرتبط به حوزه کاری خود استفاده کنید. کلید موفقیت شما این است که به طور صحیح و هوشمندانه از این هشتگ‌ها استفاده کنید.

استفاده از پست و ریلزهای خلاقانه

راه‌های جذب فالوور در اینستاگرام

ویترین کار شما پست و ریلزهای شما هستند. در واقع مخاطبان پس از بازدید از صفحه شما شروع به کندوکاو در بخش پست‌ها و ریلزهای شما می‌کنند. اگر پست‌های شما به اندازه کافی برای مخاطب جذاب باشد، ترغیب می‌شود تا شما را دنبال کند. برای رشد بهتر در اینستاگرام، بهتر است هر هفته حداقل دو الی سه پست منتشر کنید و میزان تعامل پیج خود را بالا نگه دارید.

ادیت‌های متفاوت و خلاقانه

برای بهتر دیده شدن پست‌ها و استوری‌ها از ادیت‌های جذاب و خلاقانه استفاده کنید. همه مردم روزانه از صدها استوری و پست بازدید می‌کنند. اما کسانی به چشم آن‌ها جذاب‌تر به نظر می‌رسند که خلاقیت زیادی در تولید محتوای خود دارند.

 

برای رشد پیج اینستاگرام هرگز این کارها را انجام ندهید

راه‌های جذب فالوور در اینستاگرام

خرید فالوور

یکی از روش‌های بالابردن و افزایش فالوور در اینستاگرام، خرید فالوور، لایک و کامنت است و به شدت برای سلامت پیج اینستاگرامتان خطرناک است. با انجام این کار ممکن است پیج اینستاگرامتان از الگوریتم خارج شود و هرگز پیج اینستاگرامتان توسط افراد دیده نشود. این راه افزایش فالوور بسیار بدون زحمت است اما در واقع هیچ فایده‌ای برای شما ندارد و هم وقتتان را هدر می‌دهید و هم هزینه‌ای که برای خرید این فالوورها هیچ سودی برایتان نمی‌آورد.

فالو کردن اکانت‌های زیاد

فالو کردن بی رویه اکانت‌های اینستاگرام می‌تواند برای اینستاگرام به عنوان یک فعالیت ربات گونه شناخته شود و توسط خود اینستاگرام بلاک می‌شوید. علاوه بر این، به دلیل اینکه ۹۰٪ اکانت‌هایی که توسط شما فالو می‌شوند، مخاطب هدف شما نیستند و تعاملی هم برقرار نمی‌کنند، نمی‌توانند باعث رشد و افزایش بازدید از صفحه اینستاگرامتان شوند.

اکانت خریدن

خرید اکانت‌های اینستاگرام با فالوورهای بالا یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی است که افراد انجام می‌دهند. پیج‌های آماده با فالوورهای بالا، صرفا به عنوان یک کاور زیبا هستند و برای شما هیچ سودی ندارند. علاوه بر این، دنبال کنندگان در این صفحه‌های اینستاگرامی مخاطب هدف شما نیستند.

 

سخن نهایی

بالا بردن پیج اینستاگرام به صبر، استمرار و زمان احتیاج دارد. هیچ راه میانبر دیگری برای بالابردن پیج در اینستاگرام وجود ندارد و اگر هم وجود داشته باشد باعث نابودی پیج شما می‌شود. اما با نکته‌های گفته شده در این مقاله و اجرای دقیق و با حوصله آن‌ها به طور تضمینی پیج شما در اینستاگرام با رشدی باورنکردنی مواجه می‌شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا