اخبار

با کوله پشتی جدید اچ‌پی می توانید لپ تاپ خود را شارژ کنید

کمپانی اچ‌پی امروز از کوله پشتی جدیدی تحت عنوان Powerup BackPack رونمایی کرد که علی رغم شکل و شمایلی شبیه به نمونه های مشابه موجود در بازار، می تواند لپ تاپ و یا هر دستگاه هوشمند دیگری را شارژ کند.
 
اما شاید از خود پرسیده اید که چگونه ممکن است که یک کوله پشتی می تواند یک لپ تاپ را به طور کامل شارژ کند؛ در جواب باید بگوییم که این شرکت از یک باتری ۲۲۴۰۰ میلی آمپر ساعتی در این کوله استفاده کرده است که می تواند در کنار شارژ انواع لپ تاپ، تا ۱۰ بار نیز گوشی های هوشمند را شارژ کند.
 
طراحی این کوله پشتی به گونه ایست که هوا به راحتی در آن جریان می یابد و سنسورهای گرمایی و تنظیم کننده هایی که در این کوله تعبیه شده است، از گرم شدن بیش از حد آن جلوگیری می کند.
 
بر اساس قوانین وضع شده توسط اداره هوانوردی فدرال آمریکا و یا همان FAA، افراد نمی توانند باتری های بالای ۱۰۰ وات ساعت را به داخل هواپیما ببرند که به گفته اچ پی، باتری مورد استفاده در این کوله پشتی ۸۴ کیلو وات ساعت است و بدین ترتیب، نگرانی در این خصوص وجود نخواهد داشت.
 
اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که همواره از خالی شدن شارژ لپ تاپ خود در حین سفر و یا در محل هایی که به برق برای شارژ کردن دسترسی ندارند، گله می کنند این کوله پشتی ۲۰۰ دلاری می تواند پاسخی مناسب برای رفع تمامی نگرانی های شما باشد.
 
پیش فروش این کوله پشتی از امروز در وب سایت آمازون آغاز شده و قرار است عرضه آن از اول اکتبر آغاز شود.
 

اچ پی
اچ پی
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا