اخبار تکنولوژی

بتا One UI 6.0 برای گوشی A34 منتشر شد

مثل همیشه، سامسونگ بار دیگر در زمینه عرضه به‌روزرسانی OneUI 6.0 برای گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار و میان‌رده پیشرو است. این برنامه در حال حاضر برای سری گلکسی S23 و گلکسی A54 فعال شد. جالب اینجاست که برنامه بتا در حال حاضر برای گوشی‌های هوشمند میان رده قبل از گلکسی S22 فعال شد. حال این آپدیت شامل گوشی A34 شده است.

سامسونگ گلکسی A34 نسخه بتا نرم افزار A346BXXU4ZWI1 را با حجم ۲ گیگابایت دریافت کرد. برای کاربرانی که برنامه OneUI 6.0 بتا را انتخاب کردند در حال انتشار است. ما انتظار داریم در چند روز آینده در کشورهای بیشتری مانند چین، آلمان، هند، لهستان و کره جنوبی عرضه شود.

کاربرانی که علاقه‌مند به شرکت در تست بتا گلکسی A34 هستند، باید به اپلیکیشن اعضای سامسونگ در گوشی‌های هوشمند خود مراجعه کنند. پس از ورود به سیستم، کاربر باید به صفحه اصلی برنامه رفته و روی بنر برنامه OneUI 6.0 بتا ضربه بزند. پس از ثبت نام، دستگاه به‌روزرسانی OneUI 6.0 Beta را با رفتن به Settings > Software Update > Download and Install دریافت می‌کند.

گوشی A34 بروزرسانی شد

کاربر باید از مشکلات و الزامات OneUI 6.0 Beta آگاه باشد. برای کاربرانی که دستگاهی مشابه درایور روزانه خود دارند توصیه نمی‌شود. پوسته جدید مبتنی بر اندروید ۱۴ چندین تغییر جدید از جمله بازسازی کامل Quick Panel که دارای طرح بندی دکمه‌های جدید، دکمه‌های اختصاصی بلوتوث و وای‌فای و جایگزینی برخی دکمه‌ها در پنل برای دسترسی بهتر است، به ارمغان می‌آورد. امکان دسترسی فوری به Quick Panel برای نمای گسترده سریع کل پنل اضافه شده است.

یک ویژگی جدید Lock Screen که به کاربران اجازه می‌دهد مکان ساعت را تغییر دهند و تغییرات دیگری اعمال کنند، نیز وجود دارد. برچسب‌های آیکون ساده‌شده‌ای را در صفحه اصلی به همراه نام‌های کوتاه‌تر برخی از برنامه‌های سامسونگ خواهید دید. یک فونت پیش‌فرض جدید با OneUI 6 وجود دارد که ظاهری مدرن و زیبا ارائه می‌دهد. از دیگر تغییرات می‎‌توان به چیدمان بهبود یافته اعلان‌ها و امکان مرتب سازی اعلان‌ها با گذشت زمان اشاره کرد.

سامسونگ در تلاش است آپدیت را برای کاربران بیشتری ارائه دهد و تنها شامل برخی کاربران مشخص نخواهد شد. کمپانی کره‌ای همیشه سعی داشته تا بهترین ویژگی‌ها را به مخاطبان خود ارائه دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا