اخبار

بدنه پشتی و مشخصات سخت‌افزاری آنر ۱۰ افشا شد

بدنه پشتی و مشخصات سخت‌افزاری آنر ۱۰ افشا شد

هم‌اکنون تاریخ رونمایی از آنر ۱۰ به‌صورت رسمی تایید شده است اما همچنان افشاگری‌ها در رابطه با این تلفن همراه هوشمند ادامه دارد. به‌تازگی در پوستری که از تلفن همراه هوشمند آنر ۱۰ در کشور چین افشا شد می‌توان شاهد بدنه پشتی بسیار زیبای آنر ۱۰ بود که به‌نوعی به یاد آورنده زیبایی تلفن‌های همراه هوشمند هواوی P۲۰ و P۲۰ Pro بوده و شباهت میان این تلفن همراه هوشمند از لحاظ بدنه پشتی به یکدیگر آن‌قدر زیاد است که نمی‌توان به‌راحتی این دستگاه‌ها را از هم تشخیص داد.
همچنین علاوه بر رنگ آبی بسیار جذاب موجود در بدنه پشتی می‌توانیم دوربین دوقلوی پشتی آن را نیز شاهد باشیم که عرضه آن برای تلفن همراه هوشمند یاد شده شگفتی بزرگی محسوب نمی‌شود. البته موقعیت قرارگیری این دوربین نیز با تصاویر افشاشده قبلی از آنر ۱۰ سازگاری دارد. علاوه بر این حسگر اثرانگشت در بدنه پشتی آنر ۱۰ دیده نمی‌شود و احتمال این وجود دارد که حسگر یاد شده در بدنه جلویی دستگاه تعبیه‌شده باشد. به‌این‌ترتیب می‌توان حدس زد که در بالای صفحه‌نمایش تلفن همراه یاد شده نیز با بریدگی ویژه‌ای که امروزه به یک‌روند اصلی در ساخت تلفن‌های همراه هوشمند تبدیل‌شده است، مواجه شویم.


مطالب مرتبط:


لازم به ذکر است که مشخصات این دستگاه هوشمند نیز به همراه این عکس‌ها عرضه شده است. در این مشخصات از صفحه‌نمایش ۵٫۸ اینچی FullView به همراه ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی سخن به میان آمده است. همچنین انتظار می‌رود که پردازنده اصلی موجود بر روی این تلفن همراه هوشمند از نوه کایرین ۹۷۰ باشد؛ بنابراین می‌توان تلفن همراه آنر ۱۰ را به‌نوعی خواهر یا برادر کوچک‌تر دید ۱۰ دانست که هم‌اکنون در بازار تلفن‌های همراه هوشمند جهان در دسترس است.
آنر به‌عنوان زیرمجموعه برند هواوی در انتهای مال میلادی جاری از تلفن همراه هوشمند جدید خود یعنی آنر ۱۰ در کشور چین رونمایی خواهد کرد. همچنین رونمایی دوباره از این تلفن همراه هوشمند در طی نشستی در ۱۵ ماه می سال میلادی جاری به وقوع می پیوندد.


مطالعه بیشتر:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا