بررسی‌ تخصصیبرنامه و بازی

بررسی تخصصی اپلیکیشن همراه من

همراه من نام اپلیکیشن بسیار کاربردی شرکت همراه اول برای خدمات رسانی هرچه بهتر به کاربران این اپراتور است که ضمن صرفه جویی در زمان و هزینه‌ی کاربران، قادر است خدمات کابردی بسیاری را به آن ها ارائه کند. با موبایلستان همراه باشید تا در کنار معرفی این اپلیکیشن به بررسی ببیشتر این برنامه بپردازیم.
اپلیکیشن همراه من که یکی از اپلیکیشن‌های خدماتی در زمینه سرویس‌های مربوط به شرکت همراه‌ اول است توانسته بخوبی نیازهای کاربران این برنامه را برطرف کند. پیش‌تر کسانی که از سیم کارت‌های همراه اول استفاده می‌کردند مجبور بودند برای استفاده از خدماتی که شرکت همراه اول ارائه می‌کند، بصورت حضوری به دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه کنند اما اپراتور همراه اول که همیشه در خدمات رسانی و تامین آسایش کاربرانش پیشرو بوده، با طراحی و ارائه برنامه همراه من، بار دیگر نشان داد جلب رضایت کاربران و فراهم نمودن بستری امن و آسان برای خدمات رسانی در اولویت کار این شرکت قرار دارد.
این اپلیکیشن توانایی ارائه اکثر خدمات مورد نیاز کاربران را داراست. خدماتی که بر اساس فزونی استفاده طبقه بندی شده‌اند مانند: مانند مشاهده قبض، پرداخت قبض، خرید و مشاهده بسته‌‌های اینترنتی و …
به محض نصب و شروع استفاده از این برنامه٬ همراه اول یک بسته اینترنتی هدیه با حجم ۱ گیگابایت را برای کاربر در نظر می‌گیرد. بعد از پشت سر نهادن مراحل اولیه و ایجاد اکانت که ساده و بدون پیچیدگی‌های خاصی است می‌توان از خدمات این برنامه استفاده کرد.

پرداخت صورتحساب

گرچه با حذف قبض های کاغذی گامی بزرگ در پیشرفت فناوری و پرداخت غیر حضوری صورت حساب‌ها برداشته شد اما حضور در کنار دستگاه‌ی خودپرداز و یا استفاده از اپلیکیشن‌های بانکی هنوز هم برای بسیاری از مردم مشکل است. اپلیکیشن همراه من با به نمایش گذاشتن اطلاعات کامل قبوض میان‌دوره و پایان‌دوره، گزینه هایی برای پرداخت سریع و آسان آن را نیز فراهم نموده که سهولت استفاده از آن بسیار بیشتر از سایر برنامه های بانکی است. همچنین کاربرانی که به دلیل بدهی سیم‌کارتشان قطع یا یک‌طرفه شده نیز می‌توانند در مدت‌ زمانی اندک ارتباط خود با شبکه را مجددا برقرار کنند. یکی دیگر از قسمت های جالبی که در این بخش از برنامه‌ی همراه من طراحی شده است، مدیریت هزینه‌ها برای کنترل و کاهش آن هاست.

حالا که حرف از صورت حساب و پرداخت قبوض است، بهتر است یکی دیگر از قابلیت‌های مالی برنامه همراه من را نیز معرفی کنیم:

تقسیط بدهی

قابلیت تقسیط بدهی که مختص سیم کارت‌های دائمی همراه اول است، یک‌بار در سال انجام می‌گیرد. با استفاده از این قابلیت کاربران می‌توانند بدهی خود را در دو قسط پرداخت کرده و بدون آن‌که نیاز به تسویه کامل باشد، از سیم‌کارت خود استفاده کنند.

بی اغراق و بزرگنمایی می‌توان گفت بخش پرداخت صورتحساب در برنامه ی همراه من یکی از بهترین و بی نقص‌ترین بخش‌های آن است.

موجودی سیم‌کارت‌های اعتباری و خرید شارژ

شرکت همراه اول در طراحی این برنامه کاربردی، کاربرانی که از سیم کارت های اعتباری استفاده می کنند را نیز از یاد نبرده و با طراحی بخش مربوط به این دسته از کاربران خود هم قابلیت‌هایی را در نظر گرفته است. یکی از این قابلیت‌ها مشاهده‌ی موجودی سیم‌کارت‌های اعتباری و خرید شارژ است. نکته جالبی که برای دارندگان سیم کارت های اعتباری مقرون به صرفه نیز هست٬ خرید شارژ با استفاده از برنامه‌ی همراه من است که با ۵ درصد تخفیف همراه بوده و خرید شارژ با سرعت و به آسانی انجام می‌گیرد.

بسته‌های نوترینو

یکی دیگر از بخش‌های کاربردی این برنامه، فعال‌سازی، خرید و مشاهده گزارش مصرف بسته‌های نوترینو است. همان‌طور که قابل حدس زدن است اولین گزینه در این بخش٬ مربوط به فعال‌سازی بسته‌های نوترینو است. در بخش بعدی در این قسمت کاربر می‌تواند انواع بسته‌های اینترنتی نوترینو را مشاهده و بنابر نوع استفاده و با در نظر گرفتن بودجه خود یکی از بسته ها را خریداری کند.

لازم به ذکر است که تمامی بسته های نوترینوی این بخش بصورت پیش فرض در حالت تمدید خودکار بسته قرار گرفته اند. بنابراین اگر نمی‌خواهید پس از اتمام حجم بسته تمدید شود باید گزینه لغو تمدید خودکار را فعال کنید. با استفاده از گزینه های مربوط در این بخش می‌توانید در زمان استفاده از بسته نوترینوی خریداری شده، گزارشی از حجم استفاده شده را نیز مشاهده کنید.
البته لازم به ذکر است که امکان غیرفعال‌سازی اینترنت سیم‌کارت هم در این برنامه در اختیار کاربر قرار دارد.

مشاهده گزارش کارکرد و ریز مکالمات

یکی از بخش‌های پر طرفدار برنامه‌ی همراه من مشاهده جزئیات کارکرد و ریز مکالمات سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی است. در این بخش کاربران می‌توانند به ریز مکالماتی که طی یک بازه مشخص انجام داده‌اند، دسترسی داشته باشند. البته برای مشاهده گزارش‌های مربوطه٬ کاربر باید نسبت به دریافت رمز دوم اقدام نماید. انجام مراحل مربوط به دریافت رمز دوم کمی طولانی و زمان بر است ولی پیچیدگی خاصی ندارد و مطمئنا تمام کاربران می‌توانند با موفقیت تمام مراحل را پشت سر نهاده و رمز دوم را دریافت کنند. برای شروع پروسه دریافت رمز دوم٬ کاربر باید عدد ۱ به سرشماره ۸۹۶۹ ارسال نماید و پس از آن باقی مراحل را طی کند.

انتقال اعتبار و شارژ برای دارندگان سیم‌ کارت‌های اعتباری

یکی از ویژگی‌های جالب برنامه همراه من، امکان انتقال اعتبار برای دیگر دوستان و عزیزان دارنده سیم کارت‌های اعتباری است. این ویژگی یکی دیگر از قابلیت‌های مهم و بسیار خوب این برنامه محسوب می شود. هزینه این شارژ در قبض سیم‌کارت دائمی کاربر حساب می‌شود.

فعال‌سازی آوای انتظار

چندسالی است که آوای انتظار به دیگر خدمات بی‌شمار اپراتور همراه اول اضافه شده است. حالا از طریق قسمت فعال‌سازی آوای انتظار در برنامه همراه من می‌توانید براحتی آوای انتظار مورد نظرتان را انتخاب و فعال کنید. نمایش ۲۰ آوای‌ برتر موجود در همراه‌ اول، انتخاب آوای مورد نظر را برای کاربر آسان‌تر می‌کند. برای انتخاب و فعال‌سازی آوای انتظار در این برنامه باید به بخش مربوطه وارد شوید و پس از انتخاب نوع موسیقی مورد نظر خود، آوای انتظار دلخواه خود را انتخاب و با پرداخت هزینه لازم آن را فعال نمایید.

فعال یا غیرفعالسازی پیامک‌های تبلیغاتی

تبلیغات بر پایه پیامک یکی از موضوعاتی است که نظرات مثبت و منفی بی‌شماری را با خود همراه داشته است. بسیاری از کاربران از دریافت این گونه پیامک‌ها که حالا شکل مزاحمت به خود گرفته است شاکی هستند. این در حالیست که بسیاری دیگر از دریافت این پیامک‌ها با عنوان مطلع شدن از خدمات صورت گرفته راضی هستند. به هر صورت در این قسمت از اپلیکیشن همراه من٬ می‌توان تمامی تبلیغات مربوط به سازمانها، ارگانها، موسسات و شرکتها را غیرفعال کرده و صرفا پیامک‌های همراه اول و سیستم بانکی را دریافت نمود.

یافتن گوشی‌های سرقت شده یا گم شده

امیدواریم این بخش از برنامه‌ی همراه من برای شما کاربر گرامی بلااستفاده باقی بماند اما یکی از خدمات بینظیر همراه اول برای کاربرانش٬ امکان ردیابی گوشی‌های سرقت شده و یا گم شده از طریق سیم کارت داخل تلفن همراه است. . با استفاده از این قابلیت می‌توانید در صورت نیاز، درخواست ردیابی گوشی را عنوان کنید تا محل دقیق گوشی پس از اتصال سیم‌کارت به یک آنتن، در اختیار شما قرار بگیرد. همچنین در صورتی که دسترسی به اینترنت نداشته باشید می‌توانید با اطلاع از کدهای دستوری٬ خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید.

فعالسازی بسته‌های تخفیف و هدایا (باشگاه فیروزه‌ای)

حتی اگر شما خیلی هم با فعال‌سازی گزینه مربوط به هدایا آشنا نباشید، مطمئنا نام باشگاه فیروزه‌ای برای‌تان آشناست. از دیگر بخش های برنامه همراه من می‌توان به بخش هدایا و جوایز این برنامه اشاره کرد. در این بخش هدایا و جوایز بسیار زیادی برای ارائه به کاربران اماده هستند که شرایط فعال کردن آن‌ها هم در بخش مربوطه ذکر شده است. باشگاه فیروزه‌ای بنابر امتیازات کسب شده توسط کاربر براساس فعالیت‌هایی مانند شارژ سیم کارت، پرداخت قبض تلفن همراه و … هدایایی را برای کاربران در نظر می‌گیرد. جوایز در نظر گرفته شده شامل مواردی مانند: بسته‌های ترکیبی که ترکیب اینترنت و تماس و پیامک ٬ بسته‌های اینترنت و … است.

تاریخچه پرداخت قبوض و خرید طرح ها

مدیریت و کنترل هزینه ها یکی از مواردیست که امروزه برای همه ما مهم شده است. با مشاهده تاریخچه پرداخت قبوض تلفن همراه و محاسبه هزینه ها می‌توانید  هزینه‌های جاری را راحت‌تر مدیریت کنید. این بخش از برنامه همراه من به خوبی تاریخچه پرداخت قبوض را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین در این بخش می‌توانید تاریخ خرید و استفاده از بسته های اینترنتی را نیز مشاهده کنید.

ضعف‌ها و مشکلات برنامه همراه من

تمام برنامه‌های موجود در دنیا اعم از بازی‌ها یا برنامه های کاربردی و یا خدماتی شامل نقاط ضعفی هستند که اگر به درستی شناسایی شده و برطرف شوند سبب ارتقای برنامه و کثرت کاربران آن می‌شود. برنامه همراه من هم از این قاعده مستثنا نیست و شامل نقاط ضعفی است که مطمئنا در بروزرسانی بعدی این برنامه برطرف خواهند شد. این نقاط ضعف شامل موارد زیر است:

  1. طولانی بودن پروسه ورود و خروج به اکانت مربوط به هر سیم کارت. اگر شما جزء افرادی هستید که بیش از یک سیم کارت دارند به احتمال زیاد با مشکل ورود و خروج به اکانت مورد نظر برای استفاده از خدمات مربوط به هر سیم کارت مواجه خواهید شد.
  2. طولانی بودن فرایند مربوط به دریافت رمز دوم

البته نقاط قوت این برنامه هم کم نیستند که در مقایسه با نقاط ضعف آن به خوبی متوجه ارزش دریافت و نصب این برنامه خواهید شد.
برای دانلود اپلیکیشن همراه من می‌توانید از طریق لینک‌های زیر اقدام کنید:
دریافت از کافه بازار (اندروید)
دریافت از سیب اپ (iOS)
نظر شما در خصوص اپلیکیشن همراه من چیست؟ اگر از این اپلیکیشن استفاده کرده‌اید، نظراتتان را در خصوص آن با ما و سایر کاربران موبایلستان در میان بگذارید.
 


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

  1. با سلام نرم افزار همراه من بسیار کاربردی و بدرد خور است ولی متاسفانه صاحبان شرکت مخابرات دل کوچکی دارند و با اینکه ملیارها تومان در آمد دارند ولی دل کوچکی دارند .در این اپلیکیشن شما با داشتن امتیاز میتوانستید یک روز کامل به هر مقدار که دوست داشتید صحبت کنید ولی چند وقتی است که پیغام غیر فعال بودن این گزینه را میدهد .من برایشان بسیار متاسفم با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا